SÜRPRİZ!!

112 3 2
                                    


AKININ AĞZINDAN:

Alperin yanına gelmiştik ama Alper ortalıkta yoktu her yeri aramıştık ama bulamadık.En sonunda yorulup olduğumuz yere çökünce düşünmeye başladım acaba şimdi kızlar ne haldeler diye inşallah onlara bir şey olmamıştır kafamı kaldırıp bizimkilere baktığımda bütün hepsinin çökmüş durumda olduğunu gördüm.Kafamı karşıya dikmiş bakarken görüş alanıma Alper girmişti ve ben o heyecanla.

"ALPERR!!"diye bağırmıştım ee tabi oğlan bunu beklemediği için elindeki poşetler korkudan düşmüştü aslında tam gülünmelikti ama şimdi ciddi olma zamanı olduğundan dolayı gülemiyordum.

"Alper yardımına ihtiyacımız var kızlar kaçırıldı Gizem seni bulmamızı söyledi"dedi ve sustu Arda Alper ilk önce olayın şokunu atlatamadı ama Egenin telefonu çalınca kendine gelmişti.Ege bağırarak.

"Çiğdem arıyor lan"dediği an bütün herkes Egenin başına toplanmıştı.Ege telefonu açtığında Çiğdem konuşmaya başladı.

"Ege şimdi seni duyamıyorum ama siz bizi duya bilirsiniz onun için şimdi bu telefonu saklayacağım bir yerime ve bizi dinleyeceksiniz biz hepimiz iyiyiz ve şu anda hepimiz dağ evi gibi bir evin içindeyiz neresi olduğunu bilmiyorum ama buradan bakılınca ormandayız gibi gözüküyor çabuk gelin lütfen"dedi ve hışırtılı sesler gelmeye başladı galiba telefonu saklıyordu.En son hışırtılı sesler kesilince bir kapı sesi duyulmuştu ve ardından Gizemin bağırması

"Şerefsiz p*ç'ler burakın lan bizi şuradan bir kurtulalım hepinizi kendi ellerimle öldüreceğim lan "demişti Gizemin iyi olmasına Arda ve ben çok sevinmiştim.Ardından Gizem tekrar konuşmaya başladı.

  "Yaw ben sizin kadar klişeci birisini görmedim insan başka bir şey yapar lan" dedi bende onun bu dediğine buruk bir şekilde gülümsedim kaçırılmışlar hala düşündüğü şeye bak ya.Alpere dönüp 

"Nasıl bulacaksın bizim kızları"dedim ve cevap bekleyen bir suratla ona bakmaya başladım.

"Benim kızlara hediye ettiğim kolyeler var hani boyunlarından hiç çıkarmadıkları bir kolye var ya hah işte onların içine ben gizli küçük çipler koydum kızlar bilmiyor bunlar sayesinde kızları bulabiliriz belki"dedi ve sustu iyi akıl etmiş vallaha Alper benim aklıma gelmezdi vallaha

Alper bilgisayardan bir şeylerle uğraşırken bir anda Egenin telefonundan Gizemin sesi gelmeye başlayınca bütün dikkatimi oraya verdim.

"Lan ne öküzün trene baktığı gibi bize bakıyorsunuz dönün lan önünüze" dedi bana bir sinir mi ney geldi kim bakıyor lan ardın bir erkek sesi ama sesi hiç yabancı gelmiyordu.

 "Aaaa Gizemciğim ayıp olmuyor mu ya lanlı lunlu konuşmak ayıp ayıp vallaha hemi de siz bizim ilk göz ağrımızsınız biz şu ana kadar sizden başkasına bakmadık"dediğinde şu anda kızların sinirden kudurduğuna adım kadar eminim Gizem sinirlenmiş olmalı ki motor bağlanmış gibi konuşmaya başladı

 "Oğlum niye anlamıyorsunuz lan bakın size teker teker söyleyeceğim biz si-zi sev-mi-yor-uz anlamıyor musunuz lan biz sevgililerimizle mutluyuz Allah Allah ben Akınla mutluyum diğerleri de kendi sevgilileriyle burakın artık peşimiz abi bu-ra-kın tamam mı burakın." dedi Gizemin söylediği cümle ile içim bir şekil olmuştu kalbim sıkışmaya başlamıştı acaba ben Gizemi seviyor muyum diye düşünürken ordaki p*çlerden birisi düşüncelerimi böldü ve onun konuşmasına kulak verdim.

  "Bana bak Gizem seni benden fazla hiç kimse sevemez duydun mu lan se-ve-mez" dedi seni bir elime geçiriyim ben sana sevmeyi gösterecem o.ç

 "Demek ki seve bilirmiş Kıvanç Akın beni senden daha çok seviyor ve senin gibi bana zarar vererek sevgisini göstermiyor ama bil ki onla sevgimiz karşılıklı" dedi Gizem sanki Kıvança meydan okur gibi...Hass s*kt*r Kıvanç mı bizim kızları onlar mı kaçırmışlardı işte şimdi yaktım çıralarını artık iyice sinirlendiğim den dolayı Alpere bağırmaya başladım.

TEK NEFES TEK YÜREKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin