Sesin odada yankılanışı ve Martin'in üstüme düşmesi ne yaparsam yapayım aklımdan çıkmıyordu.
Telefonumu elime alıp önüme gelen ilk kişiyi aradım."Kyla şuan dersteyim."
Ağzımdan kısık sesle bir küfür çıktı.
Elenayı aradığın için birkez daha ne kadar şanssız olduğumu anladım fakat şu durumda kapatıp başka birini arama gibi bir şansım yoktu."Elena ben sanırım birini öldürdüm."
Telefondan gelen öksürük sesiyle irkildim.
Birkaç anlaşılmayan konuşma sesinden sonra Elena cevap verdi."Sikeyim Kyla sen ciddi misin?"
" Yada ne dediğinin farkında mısın?"
Durup yatakta yatan Martin'e baktım.
"Şuan karşımda kanlar içinde hareketsiz yatıyor Elena."
Elimi saçlarımın arasına geçirip derin bir nefes aldım.
Odada bir oraya bir buraya gidiyordum."N-nasıl oldu anlat bana."
"Martin. Bugün tanıştığım çocuk evine geldik. İşi ilerletmek isteyince ben hayır dedim fakat o oldukça sertti. Birkaç yakınlaşmadan sonra içime girmek üzereydi. Ve bende yanda bulduğum bıçağı ona soktum."
Bir süre olan sessislik daha çok paniklememe neden oldu.
"Erkek mi?"
Sonunda telefondan ses gelince yatağın kenarına oturdum.
"Onca şey arasından buna mı taktın Elena?"
"Şey tamam bana nerede olduğunu mesaj at geliyorum hemen."
Gözlerimi kapattım. Sanırım buradan sonunda kurtuluyordum.
"Tamam atıyorum."
Telefonu kapatıp camdan tam olarak nerede olduğumu çözmeye çalıştım ve Elenaya mesaj attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lilac ◆ girlxgirl
Non-FictionBana dokundun ve aniden lila renginde gökyüzüne dönüştüm. Ve sen morun sadece senin için olmadığına karar verdin . #35 Non-fiction *-*