Öhöm.
Bölüme geçmeden önce söylemek istiyorum ki yeni yayınladığım Jikook kitabına bir bakmak istersiniz belki.
Hayır sonra okuma olmuyor hevesim kırılıyor bu yazarcığınızın hevesini kırmak istemezsiniz değil mi *-*
Herneyse eğer bakmak isteyen olursa profilimden bulabilirsiniz.*
Şuan onu itmek gerekirken ona karşılık veriyor olmam ne denli bir aptal olduğumu gösteriyordu.
Fakat içimdeki intikam duygum şuan daha ağır basıyordu.
Eğer Elena'nın ne tür bir ilişkisi olduğu belli olmayan ama kesinlikle yakın olduğu arkadaşıyla yatsam bir sorun olmazdı.
Zaten Elena böyle şeylere alışkındı.
Gayet doğal karşılardı değil mi.
Yüzümde oluşan ve içinde iyi şeyler barındırmayan gülümsemeyle Alexis'i iterek üstüne çıktım."İşe bak ki içimdeki bazı duygular tekrar canlanmaya başladı. Sevgilim."
Alexis yüzündeki zafer gülüşüyle doğruldu ve beni altına aldı.
"Biliyordum. Beni hatırlayacağını adım gibi biliyordum."
Şuan hangimiz hangimizi salak yerine koyuyorduk bilmiyordum ama ben sadece intikam duyguma yönelmiştim.
Cevap vermeden dudaklarına yöneldim.
İkimizde buna yıllardır aç kalmışız gibi davranıyorduk.
İşi yatak odasına taşıdığımızda odanın çeşitli yerlerinde benim resimlerimin olduğunu gördüm."Bunlar?"
Alexis parmaklarıyla dudaklarıma dokunarak susmamı sağlamıştı.
"Bunlar sana olan sevgimin kanıtı Kyla"
Cevap vermeden işimize devam ettik.
İlerleyen zamanlarda çözmem veya konuşmam gereken konular olduğunu şimdiden anlıyordum.
Yavaş yavaş ikisinden de intikamımı alacaktım çünkü bana kolay şeyler yaşatmamışlardı.
Aklıma getirdiğim her olaya daha fazla sinirlenip daha sert hareket ediyordum.
Ve bu Alexis'in oldukça hoşuna gidiyordu.
Uzun süren işin sonunda ikimiz de kendimizi yatağa attık."Sana tüm gerçekleri anlatacağım Kyla."
"Sadece seninle olmama izin ver o zaman sana herşeyi anlatacağım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lilac ◆ girlxgirl
Non-FictionBana dokundun ve aniden lila renginde gökyüzüne dönüştüm. Ve sen morun sadece senin için olmadığına karar verdin . #35 Non-fiction *-*