~37

738 38 11
                                    

Şuan bir nezarethane de oturmuş ellerimi saçlarıma geçirmiş düşünüyordum.
Polislere verdiğim ifademden sonra buraya gelmiştim.
Alexis'in bundan nasıl haberi olduğundan bir fikrim yoktu
Aslında vardı polisler beni götürürken hicbirsey yapmayan Elena bunu da Alexis'e söylemiştir.
Başımı tavana kaldırdım ve çığlık attım.
Dışarıda duran polis sessiz olmam hakkında birşeyler zırvalarken onu duymamazlıktan geldim.

"Buradan çıktığımda intikamım acı olacak Elena."

Neredeyse fısıldayarak söylediğimde karşımda duran bir kız gözlerini bana dikmişti.

"Ne var!"

Hafiften dudaklarını kıvırıp gülümsedi.

"Aramıza hoşgeldin güzelim."

Gözlerimi devirerek sallanan dudağımın ardından gözyaşlarımı serbest bıraktım.
Onu o gün orada aramamalıydım.
En önemlisi ona tekrar güvenmemeliydim.
Ama aptalın teki olduğum için aynı hatayı tekrar yaptım ve şuan olduğum yeri düşününce çileden çıkacak gibi oluyordum.

Çenemde hissettiğim elin etkisiyle başımı kaldırdım.

"Sana birşey söyledim bana cevap vereceksin!"

Karşımda duran kıza öylece bakıyordum çünkü ne yaptığını yaklaşık 10 saniye sonra algılayabilmiştim.

Sert bir hareketle çenemdeki elini ittim.

"Bana dokunma!"

Sesli bir gülüşün ardından bana bir adım yaklaşıp elini boynuma doladı.

"Burada ölüp gitmek istemiyorsan bana cevap vermeyi kes."

Bileğinden sıkıca kavrayıp ayağımla bacağına tekme attım fakat bu hiçbir işe yaramamıştı.

Dışarıdaki polise seslenmek için ağzımı araladığımda göğsüme gelen tekmenin etkisiyle acıyla inleyip bedenimin düşmesine izin verdim.

*

*medyada - Kyla

Lilac ◆ girlxgirlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin