5.BÖLÜM - "hissetmek"

20.5K 388 5
                                    

*Multimedia ' da Mila'nın barda giydiği kıyafet yer almaktadır.*
Onu istiyordum . Onu her şeyiyle istiyordum. Gittikçe ona bağlanıyor , onun sadece bana ait olmasını istiyordum . Onu tüm derinliklerimde hissetmek istiyordum.

"Selam çocuklar hoş geldiniz." diyerek onları kapıda karşıladı Andrew'in annesi. Andrew'i kollarına alarak sımsıkı sarıldı . Sonra Mila'yı kollarına alıp sımsıkı sarıldı . "Hoş geldin Kızım ."

Kızım.. Mila'ya yabancı bir ses kızım demişti . Annesinden sonra o kelimeyi  bu kadar içten söyleyen biri çıkmamıştı. Gözlerindeki buğuyu silerek gülümsemekle yetindi . Sonra birlikte geniş oturma odasına geçtiler. Andrew'in annesi Isabell hemen lafa atıldı . Sizin şerefinize bu akşam bir parti veriyoruz . *** Barda olacak. Bütün yakın arkadaşlarınızı çağırdım. Gençlere özel bir gece geçirin istedim. Her şey hazır . Kıyafetleriniz yatak odasında.

"Her şey için teşekkürler. Çok incesiniz."

"Canım bu kadar resmiyete ne gerek var. Bana anne diyebilirsin."

"Ah , tabi . Affedersiniz .Yani .." anne diyememişti Mila. Kendi annesinden sonra bir başkasına anne demek doğru gelmiyordu ona .

"Mila'yı rahat bırak anne . Kendini hazır hissettiğinde söyler. " Andrew'a minnet dolu bir bakış atıp gülümsedim.

* * * 


Zaman hızla geçmiş , akşam olmuştu. Hava iyice kararmıştı . Aynadaki yansımama bakıp iç geçirdim . Bu elbise bütün vücudumu sarmış , bütün hatlarımı ortaya çıkarmıştı . Isabella'ya bu kıyafet için teşekkür edebilirdim . Andrew bu kıyafet ile etkilemek istiyordum. Saçlarıma elimle şekil verip son kez aynadaki aksime baktım ve kokusu insanın başını döndüren parfümümü üzerime sıktım. Her şey tamamlanmıştı . Tam çantamı alıp odadan çıkacaktım ki Andrew aniden içeri girdi.

"S*ktir.." İçeri girmesiyle ağzından küfür çıkması bir olmuştu. Kapıyı kapatmış gözlerini bana dikmişti. Ciddi görünüyordu.

"Böyle bara gelemezsin Mila.

"Neden ?" diye sordum. Sonuçta kıyafet güzeldi ve bana çok yakışmıştı.

"Çünkü bardaki bütün erkeklerin seni becermek için aklında fanteziler kurmasını istemiyorum.Tanrım, oraya gittiğinde bütün erkeklerin düşündüğü tek şey bu olacak. Tıpkı benim de şuan düşündüğüm tek şey gibi." dedi sinirli bir ses tonuyla.

Söyledikleri hoşuma gitmişti ama sırf o istiyor diye üzerimdeki enfes parçayı çıkarmayacaktım.

"Saçmalama Andrew , abartıyorsun ."

"Abartıyor muyum ? Ah .. Kusura bakma hayatım , ama böyle bir kıyafetle bara gittiğin an herkesin düşüneceği tek şey bu olacak . Şimdi lütfen o kıyafeti üstünden çıkar. "

"Hayır  , çıkarmayacağım ." dedim sinirle ayağımı yere vurarak .

"O zaman ben gelip çıkarırım . Ve o kıyafeti çıkardığımda barda değil yatakta olmuş oluruz . İnan bana , bunu yaparım . "

"Sen aklını kaçırmışsın." dedim dehşetle gözlerine bakarak . 

"Hayır ,.. S*ktir ," dedi hırıltılı bir ses tonuyla. Merdivenlerden Andrew'un annesinin sesi geliyordu . 

Aşk TutsağıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin