Způsob čtvrtý aneb co to voní

749 174 15
                                    

   Říkal jsem si, že když nevyšel můj plán s kalhotkami, mohlo by vyjít něco lehce podobného. Opět jsem se vydal navštívit obchody. Po práci jsem se stavil v jedné z parfumérií, kolem které jsem chodil každý den. Vybral jsem nějakou sladkou ženskou vůni. Byla tak sladká až se mi dělalo špatně. Ale o tom mi šlo. Měl jsem jistotu, že si Sofie aspoň všimne. 
   Před tím než jsem vešel do našeho společného bytu, jsem na sebe nastříkal trochu víc té voňavky. Sám sobě jsem smrděl a přišlo mi to velice úsměvné. Což se vlastně hodilo. Vešel jsem do bytu s úsměvem na tváři a smrděl jsem jak ženská. Tohle už jí musí být nápadné. Byl jsem si tím téměř jistý. 
„Ahoj miláčku," zakřičel jsem a šel políbil svoji milou.
Nechal si dát pusu a následně se na mě zvláštně podívala. Chvilku na mě okoukala a ohrnovala nos. Pak se začala hrozně smát. 
„Sofie?"
„J-já," zakoktala se.

Neměl jsem ani tušení, co to dělá. Ale byl jsem opravdu vyveden z míry. Pozoroval jsem ji, jak celá rudne, snaží se nesmát a pokouší se zhluboka dýchat.
„Ty.. ty," smála se ještě víc. 

„Nechceš mi říct, co se děje Sofie?" 
„Bože Tome, až budeš chtít novou voňavku. Nech si prosím poradit." 
Najednou jsem zrudl já. Měl jsem chuť do něčeho praštit. Ona si myslím, že jsem si jen tak koupil ženskou voňavku? No dobře, já to udělal, ale to není to, co si ona má myslet. 

„Smrdíš jak nějaké levná dívka zlato," pořád se zakoktávala smíchem.

„Máš pravdu." 
Sundal jsem ze sebe oblečení a hodil jej hned do pračky. Zalezl jsem do koupelny a můj dnešní nákup vyhodil z okna. Pak jsem si dal dlouhou sprchu. Začínal jsem si myslet, že zbavit se Sofie je nemožné. Proč najednou vidí všechno tak pozitivně? Proč najednou vůbec nežárlí? 
   Sedl jsem si k Sofii na gauč. Musel jsem rychle udělat ještě něco.
„Dneska jsem potkal Evu, víš tu moji bývalou, a musím říct, že jí to vážně slušelo."

Zadívala se mi do očí.
„Taky jsem ji onehdy viděla. Je vážně teď moc pěkná."
Vydal jsem ze sebe nějaký divný zvuk. Sofie zvedla obočí a nic neříkala. Zvedl jsem se a odešel do ložnice, kde jsem kopl do postele a následně do ní spadl. 

Jak se zbavit SofieKde žijí příběhy. Začni objevovat