10. bölüme özel kendi sorularımı kendımde cevap vericem. Hadi gene eyusunuz uşahlar*-*
ツ Esselamun Aleykümm(Ve aleyküm selam verahmetullahi ve berakatuh)
ツHiç havasoğukken sümüğün aktı mı? ( Evet akti şimdi bile akıyor. Peçetem yoktu koluma sürüyodum baştan aşağıı :D)
ツ Şaçlarına istediğin şekli veremiyince ne yapıyorsun? (Delleniyorum ve tekrar kafamı yıkıyorum. Çünkü ıslak oluyor ve yenıden şekil verebiliyorum)
ツHiç pantolonun geniş olup da sürekli yukarı çektiğin oldu mu? (Evet kemer takmadığım zamanlar birde pantolumun düğmesi kopmuştu, sürekli düşüyordu. bende ellerimi cebime sokup farkettmeden yukarı cekıp oyle yürüyordum :D)
ツHiç yemek yerken şapurdattın mı? (Her gün asdf. Sonra annem dıı dıtı dırıt dıt yapıyordu beni:D)
ツYanlışlıkla iğrenç bişeye değip orayı kokladın mı ? (He ya sorma, çöp atarken elime bulaşında kokluyordum. )
ツHiç bi ortamda yanlışlıkla yellendin mi? (Küçükken olmuştur)
ツHiç bi havyan ses cıkarınca onla aynısını yapıyor muydun? (Evet küçükken mesela köpek havluyordu bende ona havluyordum. Sinir ediyordu oyüzden.)
ツKöpek seni hiç kovaladı mı? (Aynn 1. sınıftayken kovaladı zırlayarak anneee diye bağıyordum, nasıl bi göt korkusuysa artik öyle bir koştum ki yetişemedi bana)
ツDeli deli hareketler yaparken birisi yakaladı mı seni?(Evet babam yakaladı ve bunu dedi: 'maymunlaşma')
ツ Hiç okulda kartopu savaşı yaptın mı? (Evett çook. Hatta o savaşta gazi çıkmıştım :D )
ツÇok hızlı koşabiliyor musun? ( Evet kısa mesafe koşucusuyum zaten. Yurtta 7 kişi benden evvel başladı hepsine bi göt attım. Tozu dumana kattım)
ツ Hiç annenden dayak yedin mi? (Evet çook, ama her defasında kendi eli acıyordu.)
ツ Hiç bi anket yaparken güldün mü? (Evet)
ツ Bu bölümü nasıl buldun derecelendirir misin? (Hayır.)
ツ Bu bölüm için istediğiniz kişiyi etiketleyin ama sağlam olsun yoksa gülmekten altına kacırabilir asdfdgh*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Deli Anket
РазноеBU KITAPTA; -EGLENCELI SORULAR BULABILIRSINIZ➿ ➰VOTE VE YORUM YAPARSANİZ SEVİNİRİM... UMARİM BEGENİRSİNİZ(: 08/01/2017 💎 08/01/2018 2.yılı💎💎 08/01/2019 3.yılı💎💎💎 08/01/2020 4.yılı💍 08/01/2021 5.yılı 💍💍 08/01/2022 6.yılı 💍💍💍 08/01/2023 7...