BAŞLANGIÇ

5.4K 192 71
                                    

Mabel;
Stan amcalarla geçirdiğimiz onca macera 2 yıl önceydi. Ahh, o zamanları asla unutmayacağım. Kışın bitmesine yaz mevsimine girmemize bir kaç gün kaldı.

Ben ve ikizim abimiz max ile birlikte tuhaf tuhaf fotoğraflar cekiliyorduk. Unutmayın tuhaflık benim göbek adım.

Stan amcalar çıktıkları "hazine avı" ndan donmuslerdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Stan amcalar çıktıkları "hazine avı" ndan donmuslerdi. Yada ara verdiler diyelim. Cunkuuuuuu
Eveeet bu yazı orada geçireceğiz.
Esrarengiz kasabada hediyelik eşya dükkanında... Wendy, Soos, mcCugget, Candy Ve Grenda. Herkesi o kadar çok özledim ki.
Ve diğerleri...
Dipper ile birlikte bavulumuzu hazırlamaya çoktan başlamıştık.
Her zamanki gibi o sıkıcı günlüğü de bavula koymuştu. Bende bütün kazaklarimi. Ama durun biri eksik. PAYTAKKK!!! Evin içinde kosturmaya başladım. Max'in odasına daldım...giyiniyordu. Zaten patlak orda değildi. Hemen çıktım. Ve .. oradaa. Paytak ♡♡. Ordaydı.
- hadi paytak "oing" ses
- oing
- canım paytakım
Sonra yukarı odama çıktım. Dipper aynada kendi kendine konuşuyordu.

- A. Meraba wendy. Şey sen çok... degismissin. Evet evet artık 15 yasindayim.seni görmek güzel.

Ne yani! Hala wendy' i unutamamis mı?
Yavaşça yanına yaklaştım.
- Dipper...
Kekeleyerek
- ah... sen b- burada mıydın ?
- bana wendy den vazgeçtiğini soyolemistin..
- evet...ama...sadece.
Aşağıdan annemin sesi geldi
- Dip, mabel, max aşağıya gelin yemek vakti
*******
Yemekten sonra paytak ile beraber "kim oing der ?" oynadık.
Bu sefer paytağa avans verdim. Ama bir dahakine MABELIN GÜÇLÜ OING SESINE KARŞI GELEMEYECEK!!!! ouv afedersiniz kendimi kaptirdim.
Oyun bittikten sonra kardeş kazagimi giydim ve dipperin yanına gittim. Birlikte imkansız golf oynadık. Her şey çok güzeldi.

Akşam yemeğinden sonra pisamalarimizi giyip yatagimiza yattık. Dip yine ilginç bilmeceler çözüyor ve tükenmez kalemin arkasiyla ses çıkarıp beni uyutmuyordu. Artık buna alışmıştım.
O kalemle sesler çıkarırken aklıma dipper ile yAşadıklarımız geldi. Çocukluktan beri çok yol katettik. Dipper ve Mabel... gizemli ikizler.

Eveett. Herkese merhaba, başlangıç olduğu için bu bölümü biraz kısa tuttum. Ancak merak etmeyin
Ilerleyen bölümlerde daha sürükleyici olacak.

:]
290 kelime

BITEN KARDEŞLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin