Olamaz!!!
Bu tad strange!! Onun burada ne işi var!!- TAD??
-Hadi acele edin buradan gitmeliyiz hadii!
Bize eliyle bir yeri işaret ediyordu. Oraya dogru koşmaya basladik. Bu bir yer altı sığınağı idi
- yine mi, köstebek gibi yaşamaktan ne farkı var bunun!Diye söyleniyordu stan amca...
Paytak ise etegimi cekistirip duruyordu. Siginakta sadece fordun ve dipperin anlayacağı ıvır zıvır eşyalar vardı. Ciddiyim! Ne anlamı varki böyle şeylerin.- Bu şey de ne...aman tanrım arkadaşlar bunu görmelisiniz... dedim. Çünkü gördüğüm şey, yıllar önce ford amcanın parçalarına ayırdığı boyutlar arası gecitti.
- ben..anlamıyorum. bu şey paramparcaydi.. dedi dip
- evet, ama unuttun mu, bill bizi bu boyutta hapsettiğini soylemisti. Belkide bunu tamir edersek buradan çıkabiliriz.
- ben 32 yil önce yaptığım bu şeyi tekrar hayata geçirmem, dedi mcCugget korkuyla
- ben ne güne duruyorum, dedi stan amca büyük amca forda gülümseyerek. Sonra tad geldi.
- Hey tad ! Bunu sen mi yaptın, dedi wendy
- hayır ama ben getirdim.
-nasıl yani...
- Buradan kurtulmamız için bu gerekmiyor mu??
-evet ama.....
- e tamam ışte ne güzel, ben de sizin için bunu getirdim.
-peki kim tamir etti..
- üzgünüm bilmiyorum.
*****
Soos ile birlikte bu tuhaf yeri gezmeye başladık. Milyonlarca düğmelerin olduğu kocaman bir odaya girdik. Odada onca dugmenin içinde tek göz alıcı bir düğme vardı. Kocaman kırmızı bir tuş. Üzerinde "sakın dokunmayın" yazıyordu.Bu beni daha çok meraklandirdi..ve evet bastım. Sonra yan taraftaki büyük demir kapı dumanla birlikte açıldı.
Icerisinden tahmin edin kimler çıktı.
****
Bunlar bizim bu güne kadar savastigimiz, karşımıza çıkan bütün yaratıklar.
Cüceler, zombiler, 5 başlı ayı, kocaayak, körgoz, kilden canavar, ve daha fazlası. En sonunda ise...
BILL. Onun burada ne işi var ki!!- yine mi sen, yeter artık, ne istiyorsun bizden dedi pasifica
- ah..ben mi.. hiç ya öylesine
(Sinirden kırmızı oldu) tabiki sizin ruhlarımız ile evreni ele geçirmek.-neden sadece bizim ruhlarımızı istiyirsun ki
- ne yani hala anlayamadiniz mi?
Siz çemberin sahibisiniz, özel olanlar,- hey, bizi seçen sensin tamam mi
- yo yo yo , sizi ben sevmedim, Esrarengiz kasaba seçti..
Ha??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BITEN KARDEŞLIK
FanfictionBill geri döndü ve artık eskisi gibi değil. Mabel ve dipper 15. yaşlarında kardeşliğe biraz ara veriyorlar.