MABILL

3.1K 138 27
                                    

****

Bembeyaz bir yerdeydim. Kafamı yukarı kaldırdığımda sarı güneşi gördüm. O da ne. Güneş bana göz mü kırptı. Oh.. olamazz. Bu b-bu bill. Geri dönmüş.
- Seni gidi tek gözlü ucube!! Nasıl buldun  beni. Yine ne istiyorsun.
- Ah Mabel..Mabel..Mabel.. hala anlamiyorsun değil mi? Sen artık bana aitsin tıpkı diğer insanlar gibi .
- ne diyorsun sen yine?
- ben senin ne düşündüğünü ne istediğini neler hissettiğini... her şeyi biliyorum. Unutma gözüm üzerinde.. kaybolmuştu.
- Hey bekle. Korkak.

*****

- Mabel. Mabel hadi uyan
- Dipper?
Bu bir ruyaymış. Sanırım guvendeyiz.
- Hadi kahvaltıya inelim
Paytagi alıp aşağı indik. Yemek masasına oturdum. Stan amca ve ford amca bizi bekliyorlardı. Soos ise radyoda tuhaf şarkılar dinliyordu.
Ford amcaya
- Büyük amca ford. Bill gitti , değil mi?
- Elbette. Içinde bir şüphe mi var.
- Onu biz yendik Mabel, rahatlasana..dedi Dip.
- Evet...evet hıhı haklısın. Terliyordum
kahvaltidan sonra Dipper ve ford amca bodruma indiler. Her seferinde bunu yapıyorlar. Bu yüzden ne yaptıklarını merak edip peşlerinden gittim.

Burası çok tuhaftı. Artık her şeye dokunmuyordum. Ama merak ediyordum. Deneyler, cisimler, mikroskoplar ve bir takım sıkıcı şeyler. Dipper ve ford amca oradaydı.
**
- ee Dipper yazın nasıl geçiyor?
-  fena değil. Sadece MABELIN yine su tuhaf yaz aşklarına sarmasindan endişeleniyorum.

****
Heyy o 2 yil önceydi. Kendi ikizimden bunu duymak beni uzmustu. O wendye asılırken ben birşey demiyordum.
***
Ford amca devAm etti
- Merak etme Dipper. Mabel artık o kadar çocuk değil.
- Bilemiyorum... yani...
- Hadi Dipper yukarı çıkalım bizi merak etmesinler.
***
Değişik bir şeyin arkasına saklandim. Onlar gidince burayı iyice inceledim. Pembe bir sey gördüm bir kutunun altındaydı. Kutuyu kaldırmadan almaya çalıştım ancak tam alacakken kutu yere düştü ve içindeki tuhaf camdan yapılma şey kırıldı. Bu da ne bu stan amcamin hafıza tüpü..
Olamaz. Her yer siyah beyaz olmuştu. Ve... orada. BILL!! Ne yaptım ben.
*****
- Seni tekrar görmek güzel kayan yıldız.. Söylemiştim.. gözüm üzerinde.
- Sen.. git buradan defol.  Seni yendik. Ve tekrar yenecegiz.
- hayal kurmayı bıraktığını sanıyordum kayan yıldız.
***
Yukarı koşmaya başladım. Hemen stan amcalarin yanına gittim Dipper de oradaydı.
- ford amca. Billl!
- Ne. Bill mi?
- Aşağıya inmistim. Sonra yanlışlıkla birşeyler oldu ve stan amcamin hafıza tüpü kırıldı... sonra-
- OLAMAZ!! Mabel ne yaptın sen. Bill'i serbest birakmissin.
- üzgünüm yanlışlıkla oldu.
- harika. O tek gözlü üçgen beyinlerimizi ele geçirecek, dedi stan amca. Dipper:
-oh.. hayır!!!

365 kelime
:)

BITEN KARDEŞLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin