ÇEMBER

2.2K 106 4
                                    

Hepimiz sembollerimizin üzerine geçtik el ele tutustuk. Ama... hey! Olmuyor. Neden olmuyor. Niye olmuyor?!!

***
- ha..ha...ha... sizi zavallılar. Sizi zaman boyutunda hapsettigimin hâlâ farkında değil misiniz yani?
Ford fısıldayarak
- Demek bir boyut!
Dipper.
- nasıl yani ford amca....
Wendy
- Hey .. aklımda bir fikir var... şekil degistiricinin mahzeni. Ağacın altındaki yer!
Ford
- Kolu indirmemiz gerek!!
-( ışte benim zamanım) KANCALI TABANCAAA!!! Dedim.
- KOŞUN! Diye bağırdı dip.
Koşmaya başladık, ormana kadar gittik. Bill nerde bilmiyorduk. Sonra o ağacı bulduk. Birden Soos bir düğmeye bastı. Basması ile birlikte sesler yükselmeye başladı ve giriş kapandı. Içerde kalmıştık.  Tek çaremiz o mağaraya girmekti.

En son buraya girdiğimizde bu kadar boş bir yer değildi. Yani ne bileyim ıvır zıvır falan vardı. Ama şimdi...kutular. Sadece bir kutular vardı. Iceriye gittikçe daha daha karanlık oldu. Sonra birden ayağım bir şeye takılmıştı ve yere düşmüştüm. Ayağımın takıldığı şey bir el feneri idi.( ne kadar da balliyim) eğilip aldım. Dipper geldi.
- Bu da ne.
- En feneri... Sanirim göz doktoruna gitmeliyiz...
- Dalga geçme Mabel.
- Oyalanmaya zaman yok hadi!
Dedi stan amca.
El fenerini açtım ve yürümeye başladık. Sonra birden
.. en son sekil degistiriciyi dondurdugumuz tüpü gördük. Ama kötü olan su. Orada değildi!

- Hey..biz o şeyi buraya hapsedip dondurmamismıydık. Dedi wendy. Dip:
- Evet ama kaçmış.
****
Magaradan sesler gelmeye başladı.
Bu o!!! Şekil değiştirici korkarak hepimiz koşmaya başladık. Biz koşarken arkamızdan hepimizin şekillerine girerek geliyordu. Sonra birden kapana kisildik. 

Kocaman bir canavara dönüştü sonra tuhaf ağzını açtı ve bir asit sıvısı fırlattı. Egildik , kimseye bir sey olmamıştı. Tekrar asit sıvısı fırlatmak için hazırlandı. Ama ne olduysa koşarak kaçmaya başladı. Arkasına bile bakmadı.

Sonra yere baktık ve..... aman tanrım! Bu paytak :)))
Bizi o küçük pembe ağzı ile "oink" sesi çıkartarak kurtarmıştı

- PAYTAKKK! Diyerek kostüm ve ona sarildim. Sonra magaradan güvenli bir yere çıkmanın yolunu aramaya başladık. Aslında burada kalacaktık ama sekil değiştirici serbest olduğu için bir an önce buradan çıkmalı idik.

Gizli bir kapı bulduk. Tavana açılan. Açtık ve yere bir merdiven düştü. Tırmandık. Sonra yeryüzüne çıkmayı basarmistik. Ama... ne ! Bu imkansız??? Olamazz.

335  kelime
Teşekkürler Alihan Sapan;

BITEN KARDEŞLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin