-Ah..kayan yıldız...ah... ne kadar da aptalsin.
Gozlerimi araladigimda üçgen formunu yeniden kazanmış bill'i gördüm. Ellerim bağlıydı ve yanimda baygın olan Dipper vardı.
-Bill.. sevgilim. Neler oluyor.?
- Yok bişey prensesim. Sadece iki kardesin son dakikalarını seyretmek için buradayım.
-Ne?
Dipper yavaşça uyandı.
-Dipper! Seni çok özledim. Bir daha asla seni bırakmayacağım.
- Auv. Evet. Bırakacaksın Mabel.
-ha? Dip. B-bak buradayım ben. Kardesin. Mabel burda.
Dipper sanki hala benden nefret edecekmişcesine bir büyü altındaydı.
- Ah Mabel. Sen gerçekten aptalsin. Sence su an neden buradayız? Neden bill burada? Ve neden ben sana böyle davranıyorum.
-Be-benim yuzumden mi?...
- BILLI SEN SERBEST BIRAKTIN! MARTINI BANA TERCIH ETTIN!HEPSI SENIN YÜZÜNDEN!
-Ben..özür dilerim. Bir damla göz yasimin yanaklarimdan suzulmesini hissederken bill konuştu.
-Bu kadar dram vesaire yeter. Hadi işin, eğlenceli kismina gecelim.
Bill birden dipperin içine girdi. "Bipper" ayağa kalktı ve bana doğru yürüdü. Tam yanimda uçurum vardı ve beni yavaşça oraya sürüklüyordu. Aslında o benim ustume ustume gelirken ben geri geri gidiyordum.
Uçurumun sonuna gelmiştim. Eğer birkaç santim daha geri gidersem olecektim.
-eeee Mabel. Ozledin mi? Bizi...
- lütfen bill, dipperi bırak. Sen , beni seviyordun..
- Ben mi? Bana dedin yani? Seni seviyor muydum? Ben değerli vaktimi aptal bir kızın aşkına sahip çıkmak için harcayamam.
O bu sözleri söylediği an anladım ki aşk gerçekten iğrenç biseymis. Çünkü ardından bıraktığı duygular gerçekten kalbi küçültüyor.
-Ne? Bill.. Sen...
-çok dir dir yapma Mabel. "SENI KULLANDIM" bunu mu duymak istiyordun? Al! Seninle kukla gibi oynadım...
-Bana aşık olduğunu sanmıştım...BANA AŞIK OLDUN SANMIŞTIM!!!
o anlik sinir ile ayağa kalktım ve "bipper" in üzerine doğru gittim.
Ona tam tokat atacakken bilegimden tuttu ve beni ucurumdan aşağı attı.(Bill içinde olduğu için çok güçlüydü) Aşağı düşerken gördüğüm son şey billin dipper'in içinden çıkışı idi.Sonra gozlerimis sıkıca kapattım. Ve sırtımda bir acı hissettim. Gozlerimi açtığımda bir dal tisortumun arkasından tutmuştu. Yani dala takilmistim. Dipper kendine gelmis gibi görünüyordu bense o anki şokla biraz bayilmis gibi oldum.
(dipper'in gozunden)
Mabel dalda sallanırken hemen birşey yapmaliydim. Yan taraftaki duvar daha çıkıntılı olduğu için oradan aşağı inebilirdim. Bill arkamdaydi ama şu an o umrumda değildi. Kız kardesim ölmek uzerydi. Hemen uçurumun kenarından mabelin yanına gittim. Küçük bir kayadan tutunarak mabelin ayilmasini sağladım. Uyanınca
- Mabel, elini ver!
-Uzanamiyorum..! HAAAAH
Dal yavaşça kirilmaya başlıyordu.
- Mabel dayan! Hadii!
Mabel elini uzattı. Tam elini tutacakken dal kırıldı ve.....
-MABELLLL!!!!
-DIPPERRR! HAYIRRR!!!
Mabel aşağı düşmüştü. Bende hızlıca ve mabelin hala yaşadığı umuduyla duvardan aşağı indim.
Aşağı inince mabeli yerde aradım. Sonra duman ve tozlarin arasında onun cansız bedenini gördüm...
-Yo.....yo Yo yo. Ölemezsin Mabel... Hayır!
Koşarak onun yanına gittim. Yere eğilip mabelin kafasını dizime koydum.
- Lutfen ,Uyan Mabel!. Sana ihtiyacım var....
Ağzından kan gelmeye başladı. Korktum ve ağlamaya başladım.
-d-ipper...
-ha?
Kafamı kaldirica mabelin gözlerinin açık olduğunu ve bana bir tebessüm ile baktığını gördüm.
-Ma-Mabel.! Dayan, seni kurtaricam. Şimdi , ikimizde -ıh- burdan ..gideceğiz. bu cümleleri söylerken mabeli kaldırmaya calisiyordum.
-Hayır Dipper. Ben yolun sonundayim. Senin benim için yasaman gerek ,.... kardesim...
Ve sonra gözlerini kapattı....
- Hayır, hayır Mabel kalk! KALKSANA!! HAYIRR.....
Işte üzücü bir bolum. 😟
Bu bölüm final oldu ama belki kitabın 2. Sini de yazabilirim. AMA BELKI....Iyi okumalarr💞
621 kelimee ile finalll
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BITEN KARDEŞLIK
FanfictionBill geri döndü ve artık eskisi gibi değil. Mabel ve dipper 15. yaşlarında kardeşliğe biraz ara veriyorlar.