(Dipperin gozunden)
Mabel olmadan 3 yıl geçirdiğimi hala aklım almıyordu. 3 koca yıl. Artık 18 yasindaydik ve bir kez olsun yüzünü bile gorememistim.
Sıradan bir gündü. Martin ve mabeldan haberim yoktu ama ben klubede stan amcalarla birlikte sıkıcı şeyler yapiyordum. Mesela klubeye odun getirmek gibi......- DIPPER! BU SOMINE KENDI KENDINE YANMAYACAK!! Diye bağıran stan amcanın sözleriyle dışarı çıktım. Ormana doğru ilerledim. Sonra odunlarin bulunduğu yere gittim. Yerde birsürü odun vardı. Toplamak için uzandım ve tam avuçlayacaktim ki...
- Neler oluyor böyle!? Ödünler tıpkı bir hologram gibi tutulmuyordu. Elimin içinden kayıp gidiyordu.
- Bu cidden çok tuhaf.... sonra odunlar havada uçarak bir üçgen oluşturdu. O ucgende sarı renge büründü.
- BILL!!!
- Merhaba çam ağacı! Mabel avucumun içindeyken sen neler yapıyorsun bakalım?
- Ne sacmaliyorsun sen!
- Kız kardeşin gerçekten iyi bir sevgili..
- yoksa sen....martin....
- ta kendisi!!
- Mabel nerde! Iyi mi..
-Sana ne? Sen onun nesi oluyorsun da bu soruyu sorabiliyorsun. O benimle mutlu.
- Onun benim kardesim olduğunu ikimiz de çok iyi biliyoruz bill.
Sonra bill elini siplatti ve bir ekran belirdi.
- izle.
Bu 3 yıl önceki kavgamizdi...benim mabella son tartışmamız.
"- biliyormusun Mabel..bazen Keske senin gibi bir kardesim olmasaydı diyorum.- Pekala. O zaman bundan sonra senin bir kardesin yok. Hoşçakal Dipper. "
Kavga aynen böyle olmuştu.
Sonra ekran kapandı.- bunu neden yapıyorsun bill.
- Hadi ama çam ağacı. Anladın sen.
- neyi?
- mabelin benden kurtulması için tek bir şansı var..
-neymiş o?
- ruhunu alacağım.EBEDIYEN!
- Ne!!!
- duydun ışte.. ruhunu alacağım. Ama öyle bikaç saat yada günle değil. Sonsuza kadar bedenin ve ruhun benim olacak.
- bunu yapma bill! Lütfen
- Bakın kimler yalvarıyor..
- Başka birşey iste
Bill beni takmiyordu. Sonra düşünmeye başladım. Bunu yapmaya karar verdim. Çünkü kardesim benim için yasamaliydi. Ben olmasamda o olmalıydı. Çünkü o benim kardesim..- BILL! Kabul ediyorum.. Seninim.
- hahahaahaaa! Elini uzattı. Mavi alevler içerisinde elini tuttum ve gözlerim kapandı.
(Mabelin gozunden)
- BILL! Sevgilim nerdesin?- Uyandığımda bill yanimda yoktu. Yada sözde martin..
Kahvaltiyi hazırladım. Küçük klubemizi topladım. Saatler geçti ama bill gelmedi.
Saat 4 civarlarında kapı çaldı.
- Kim o?- posta. Yanıtı geldi. Kapıyı açtım ve çiçeklerden başka bir şey göremez oldum.
- Sürpriz! Çiçekleri indirince bunun bill olduğunu anladım. Kollarimi boynuna atarak ona sarıldım. "Üzgünüm geciktim. "
- önemli değil. Neredeydin?
- küçük bir isim vardı. Sonra anlatırım.
*******
Ertesi sabah kahvaltıda dayanamayıp sordum.- BILL. Üzgünüm ama meraktan catlayacagim. Dün neredeydin lütfen anlat.
Gözlerini kaçırdı ve birkaç kez boğazını temizledi. Ancak sonra kafa başladı- Stan amcaların sana soylememem için beni uyardilar ancak bunu bilmelisin Mabel.
Dün sabah erken saatlerde telefon çaldı. Arayan ford amcandı. Acilen sana belli etmeden gelmemi söyledi. Bu yüzden gizlice evden çıktım ve esrarengiz kasabaya gittim. Üzgün suratlarla açılan klube kapısından içeri girdim. Stan amca ağlamaklı şekilde bana....dipperin öldüğünü söyledi. Ben....Uzgunum tatlım.-N-ne dedin? Dipper..öldü mü ?
HAYIR!!!!!! Kalbime bir hançer saplanmişcasina canım yanmıştı. Sonra da gözlerimi kapattım.
Yeni bölümde herkese iyi okumalarr^^503 kelime
....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BITEN KARDEŞLIK
FanficBill geri döndü ve artık eskisi gibi değil. Mabel ve dipper 15. yaşlarında kardeşliğe biraz ara veriyorlar.