OYUN

1.4K 87 61
                                    

Beni ormana kadar takip ettikten sonra  beni çalılıkların arasından izlemeye başlamış. Bir dakika...bunlar olmamıştı ki.

Dipperin izlediğine göre ben bill ile el sıkışıp bir anlaşma yapmışım. Ama bu doğru degilki.

- bill!! Bu yine senin bi oyunun di mi?

-hayır tabiki  kayan yıldız.. Sen benimle bir anlaşma yaptın.

- hayır...yapmadım

-sana teklif ettim..sende kabul ettin. Bu bir anlaşmadır.. Sen bunları iyice düşün ben sonra yine geleceğim..GÖZÜM UZERINDE...

××××××××××

Gozlerimi açtığımda Dipper yanimda oturuyordu. Benim uyandığımı bile fark etmemişti. Dogruldum.  Dipper arkasını dönerek bana bakti.

- Acele et Mabel ! Bir an önce buradan çıkmalıyız.

Ne demek istediğini anlamıştım. Kafamı toparlayıp etrafima baktım.  Bu da ne?!

Duvarlarla çevrili bir labirentte kalmıştık....

- Dipper..neler oluyor?

- Sen bill ile aptalca bir anlaşma yaptın tamam mi!

- Hey!

- yalan mi! Burada olmamızın sebebi bill. Ve ona bunu yaptıran da sensin!

- Sana inanamiyorum Dipper! Eğer bana yalan soylemeseydin bill ile karşılaşmamış olurdum! Ama simdi her zamanki gibi sucu bana atiyorsun!

- Suç zaten senin Mabel!

Birden yerler sallanmaya başladı. Sonra duvarlar üzerimize doğru hareket etti. Olağan gücümüzle koşmaya basladik. En sonunda geniş bir yere cikmistik. Sonra yerlerden kucuk borular çıktı ve o borulardan da delikler. Sonra oklar firlatilmaya başladı. Birisi bana saplandı. Dipper ise...

-Dipper??!!
Yoktu. Okun hâlâ saplanmis oldugu ve kanayan konumla zar zor koşmaya çalıştım. Ama en sonunda yere düştüm. ..

(Dipperin gozunden)

Oklardan birinin Mabel a saplandigini görünce onun yanına gidecektim. Ancak birden yerden bir geçit açıldı ve içine düştüm. Bir kaç dakika içinde suzuldukten sonra sert bir zemine çarpıp düştüm. Ayağa kalktığımda bir odadaydim. Duvarları mor renkte, yerde çeşit çeşit oyuncakların olduğu , ve iki de besigin bulunduğu odadaydim.

Besiklerde bebekler vardi. Sonra idamın kapısı açıldı ve içeriden bir adam ile kadın geldi. Mutluydular. Bebeklere bakıp onlarla ilgileniyorlardi. Ancak hiçbiri beni farketmiyordu.

Sonra kapıdan bir ışık parladı.. merak edip bakmaya gittiğimde yine aşağı düşmeye başladım.

Bu kez bir yatağa düştüm.
Yerde ise yine iki tane tahminen 3 yaşında olan çocuklar vardı. Sonra yine kapı açıldı ve aynı kadın içeriye girdi. Sonra yavaş adımlarla geriye smdogeu gitmeye başladım. Ve birden camdan aşağı düştüm. Kendimi yine boşlukta buldum.

Bu kez çimlerin üzerine düştüm. Aynı çocuklar oldukları kesindi. Biri kız biri erkek. Ve birbirlerine çok benziyorlardı.
Birlikte bavullarını hazırlıyor gibi görünüyorlardı. Kız erkek kardeşine gulumseyince diş telleri gözüktü. Ve içeriden " Mabell! Dipper! Hadi otobüs geldi" diye seslendi bir adam. Bir dakika.. bunlar bizdik.!!

Anlaşılan geçmişte yolculuk yapiyordum. Geçmişteki ben ve Mabel ellerimizde ki vakitler ile aşağı koşmaya başlamıştık. Ben de bizi takip etmek için pesimizden gittim. Otobüsün üzerinde "OREGON" yazıyordu. Tabii yaa. Bu 2 sene oncesiydi. Esrarengiz kasabaya giderken..!

Sonra her yer simsiyah oldu ve zaman durdu. Bill yine belirdi.

- ee nasıl buldun küçük zaman turunu! Senin için hazırladım.

- Ne yapmaya çalışıyorsun bill!!

- Işte bunu!! Dedi ve bana doğru yaklasti. En son duyduğum kelimeler ise " nuhur kıtra mineb! Milset lo niğilşedrak anıbazag!"

××××××××

(Mabelin gozunden)

Gozlerimi açtığımda normal bir yemek masasında tek başıma oturuyordum. Koluma baktım. Ok da yoktu yara da! Masada ise sadece bir kahve ve bardak vardı.
Sonra karşımdaki sandalyede bill belirdi.

- Yine mi sen! Aslında alıştım biliyor musun bill!

- Sana da merhaba kayan yıldız. Seni buraya tahmin edersiniz mühim bir konu için çağırdım. Ama ondan önce bi kahve almaz misin?

-  lafı uzatma bill!

- Pekala... derken rahat bir tavırla kahvesini doldurup bir yudum aldı.

- Seni buraya cagirmamin sebebi seni kurtarmak!

nasil? Anlamadım?

- çok safsin kayan yıldız.  dedi ve elini şıplatmasiyla onumde bir ekran belirdi. Izlemeye başladım.
Ekranda Dipper belirdi. Yerde yatıyordu ve tuglalardan oluşmuş bir odanin içerisindeydi.

-DİPPER!! NE YAPTIN KARDEŞİME SENI SURTUK ŞEY!

Ben bir sey yapmadım Mabel. Ama onu kurtarabilirim. Tabii senin yardiminla.

- Asla olmaz!! Kardeşimi de beni de ailemi de rahat bırak.

- peki... sen bilirsin . O zaman Dipper hayata veda edecek.

Sonra ekranı kapadı ve tam kaybolacakken.

- bekle!!

Bana döndü

- neymiş bu şart!

Gülümseyerek yaklasti.

- beni dikkatle dinle. Söylediklerimi tekrarlamayacagim. Öncelikle kardeşini kurtarmam bi hareketime bakar. Bunu sen de biliyorsun. Ancak bunu öyle kolayca yapmam. Sartim şu... eğer benimle birlikte olursan...dipperi oradan çıkartırım.

- NE!!!! BU...BU MÜMKÜN DEĞIL!

Sonra birden bir insan görünümünü aldı. Artık iki gözü burnu kulakları ve saçları vardı. Açık konuşacağım...çok yakışıklıydı. Etkilenmistim.

-  eğer Dipper kurtulacaksa olabilir. Ama sakin bana oyun oynamaya kalkma bill!

- elbette tatlım.

Bill çoktan sevgili moduna girmsiti. Gozlerimi kirptigim an kendimi klubenin önünde buldum. Yanimda bill ve Dipper da vardı.. Dipper a sarılıp defalarca özür diledim.
Sonra bill kulağıma fısıldadı.

- Sen beni klubedekilere tanistirmaya getirdin. Eger sorarlarsa boyle soyle.

Dedi. Ve bende öyle yapacaktim. Yavaş adımlarla klubeye girdik....

Yeni bölüm biraz geç geldi...kusura bakmayın. Bu yuzden özür olarak bölümü uzun yazmaya çalıştım...

Iyi okumalar

751 kelime ♡

BITEN KARDEŞLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin