- esrarengiz kasaba mi.. hey BEKLEE
Çoktan yokolmuştu.- Hadi amaa!!! Dalga mi geçiyorsun... diye söyleniyordu stan amca..
Gideon öne atıldı.- Hey..boldugum için üzgünüm ama saçımin şekli cok bozuldu...yani diyorum ki acaba birinin evinde mi kalsak.. dedi cekinerek
- hadi ama seni bebek poposu kokulu şey! Bu durumda bile nasıl saçını dusunebiliyorsun.
Diye haykırdı wendy.- aslında gideon haklı olabilir. Yani yanlış anlamayın, sadece kalacak bir yere cidden ihtiyacımız var. Dedi ford amca
Sonra Soos ortaya atıldı.- Hey..aslında büyükannemin evinde kalabiliriz.
- Ne! O yaşlı porsuk mu?! Asla olmaz, ben oraya gitmem.
- Hadi ama stan amcaaaa diye yalvardim ona.
- Tamam! Tamam ama sadece birkaç gün..dedi homurdanarak.
Sonra yola koyulduk. Ve o küçük klubeye vardık.
*****
- AA! Misafir beklemiyordum. Hoşgeldiniz.....Soos tatlım neden bu kadar kalabaliksınız.- Uzun hikaye büyük anne, birkaç gün burada kalacağız.
- hepiniz mi! Bu küçük klubeye nasıl sigacaksiniz. Neyse onu sonra konusruz.
Sonra içeri girdik, her şey aynıydı.- siz ikiniz Soos ile birlikte yatacaksiniz. Dedi büyükanne
- peki diğerleri ???
- Ahhh. Tavan arası bomboş, orada kalsınlar. Dedi.
Sonra herkes birkaç parça eşya ile tavan arasında çıkıp yerleştiler. Akşam yemeğinde ise 2 büyük bir pizza ve kola söyledik. O sirada aklıma max geldi. O da çok severdi pizzayi.. sanırım kışı, ailemizi özleyeceğim.
Saat geç olunca stan amca
- uyku treni göz kapaklariniza varmadan yatakalarraa hadi bakalım..
Dedi ve bizde onu dinleyerek soosun bize yatağının yanına serdiği yatakta yattık. Dipper hemen uyudu Soos ise horluyordu. Içeriden televizyon ışığı geliyordu. Sanırım hala birileri ayakta. Sonra camdan dışarı baktım ve bir yıldız kaydığını gördüm. Gözlerim kamasti. Ve dilegimi tuttum.. ah üzgünüm bunu sizinle paylasamam. Belki başka zaman soylerim. Sonra da zaten yatagima girip yattım. Aslinda pek yattigim soylenemez cunku 2 sebep var.
1- Soos damperli kamyon gibi horluyordu .
2- Ruya gördüm:
*****
Bir düğün bahçesinde gibiydim, davetliler, masalar çiçekler....
Sonra takım elbiseli bir adam geldi arkalarda idim. Ve çok ciddi bir ortam olduğu için nedense ayağa kalkmadım. Bu durumda yüzünü de göremedim. Sonra bembeyaz gelinliği içerisinde bir kadın geldi. Artık emindim. Gerçekten bir düğün de idim. Sonra kiz aglayarak oradan uzaklasti. O sirada bir yildiz kaydigini daha farkettim. Bu tuhafti. Cunku hava acikti. Ve.....aaaahahhh
BILLL!!!-Selam kayan yıldız. Ee nasıl gidiyor.
(Dalmıştım)- Hey neyi bekliyorsun! Sana diyorum.
- Hiç degilse rüyanın sonunu gorseydim. Ya da kim olduklarını..
- Beni dinle küçük kız. Neden burada olduğunu hala anlamamana sasmadim.
-Bu benim rüyam! ASIL sen neden buradasın.
-Hiiiiiç... öylesine buradan geciyordum.
- Dalga mi geçiyorsun. . Bilinçaltımda. ..öylesine....geziyordun. hadi amaaaa
- Üzgünüm. Süren doldu. Bu rüyayı unutma Mabel....mabell..mabell
MABEL!!!
*******
- Dipper?Gozlerimi araladığımda Dipper beni uyandırmaya çalışıyordu. ( nasıl bir yer burası)
- Uyanacak misin?
- Bilmem. Uyanmasam mı?
- Acele et Mabel! Herkes gitmiş.
- Bir dakika ... ne!
Eveett. Işte yeni bölüm (sonunnda) hepinizden özür diliyorum, biraz geç geldiği için. Küçük bir hata oldu. Anlayışla karşılamanızı bekliyorum
Iyi okumalar♡
450 kelime....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BITEN KARDEŞLIK
FanfictionBill geri döndü ve artık eskisi gibi değil. Mabel ve dipper 15. yaşlarında kardeşliğe biraz ara veriyorlar.