-Mabell!! Kahvaltı hazır
Gözlerimi açtığımda hala soosun yatağının yanına idim. Ancak odada sadece ben vardim. Ayağa kalkıp sezon geldiği yine doğru gittim. Hemen odasindan geliyordu. Içeri girdim ve herkesin masada kahvaltı yaptığını gördüm.
-Uykucu ! Hadi bakalım gel buraya sana yer tuttum. Dedi dip.
Hala olan şokun etkisinde bir şekilde masaya oturdum. Paytak da kucagima geldi. Herkes hiçbir şey olmamış gibi temel yemeğe devam ediyorlardı. En sonunda dayanamayıp sordum.
- ne oldu bize!
Herkes yüzüme bakti , sonra ford amca konuşmaya başladı.
-Dinle Mabel. Bir ruya gördüğünü biliyoruz. Dipper anlattı.
-Dipper mi? Nerden biliyor ki
-hadi ama Mabel, ruyanda sayikladigini herkes biliyor dedi dip
Sonra göre amca konuşmaya devam etti.
- bu yüzden biz de önlem için ormana gittik. Yani kız billin elinde falan degildik. Ve o gördüğüm ruya. Sadece korkudan oluşmuş sıradan bir sey.
-O zaman dipper, bana yapan mi soyledin! !!.
Terlemeye başladı. Ve cevap verdi- Ben de bilmiyordum ki.....
- Sana söyledik ya Dipper, dedi stan amca
-ne yani siz de mi bizim billi yani sizi bulmak için ormana gittigimizi bilmiyordunuz.
-NE!!! Diyerek elini masaya vurdu ford amca, Dipper iyice korkmustu.
- Ben .... özür dilerim^^ dedi dip
- çocuklar siz ne yaptınız orman in ne kadar tahlilleri olduğunu bilmiyor musunuz!.
- Sana INANAMIYORUM Dipper. Bana nasıl yalan soylersin, bunu neden yaptın dip! Dedim
-Ben...şey...
Onu dinlemeden masayı terk edip dışarı çıktım ve ağlamaya başladım. Ormana kadar kostüm ve bir ağacın yanına iliştim. Sonra yanima paytak geldi. O sirada her yer siyah beyaz oldu ve bill geri döndü.- Merhaba çocuk ... nasıl gidiyor diye soracağım ama anlaşılan pek mutlu değilsin.
- git buradan bill! Dedim
-Hadi ama Mabel. Bak aklıma ne geldi. Gel senle bir anlaşma yapalım. Eğer istersen Dipper bundan sonra sana asla yalan söylemez, biliyorsun ben sozumun arkasında dururum.
-bilmezmiyim.... dedi gözlerimi çevirerek. Hem senden neden böyle bir sey isteyeyim ki... bill
-belki de Dipperin sana söylediği tek yalan bu değildir.
Nereden biliyorsun diye sorsam çok saçma olacaktı. Bu yüzden onu zayıf noktasından vurmaya karar verdim..
- Sence teklifini kabul edecek miyim?
-Evet
-ciddi misin?
-Evet
- hadi ama bill. Dipper bana asla yalan söylemez, yani bu... belki benim iyiliyim için yaptı.
-Çok aptalsin kayan yıldız. Sence onca yıldır Dipper her şeyi seninle paylaştı mi?
- bak bill ne demek istiyosan şöyle ve kaybol.
Sonra elini şıplatmasiyla isinlandik. Klubedeydik.
-ışte Mabel. Bak bakalım sen yokken neler söylemiş kardeşin. Ha bu arada, o seni göremez ve duyamaz, ama sen onu görüp, duyabilirsin.
-beni neden buraya getirdin bill
-soru sorma ve izle..
Izlemeye başladım. Ben kapıyı çarpıp gittikten sonra Dipper odaya gidip günlüğü almış ve pesimden gelmis.
Bir dakika pesimden mi gelmiş.. nasıl yani.Arkadaşlar... 1 bin okumayı gectikkk
Hepinizi kocaman öpüyorum.^^
Iyi okumalar..
469 kelimeee
》♡《
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BITEN KARDEŞLIK
FanfictionBill geri döndü ve artık eskisi gibi değil. Mabel ve dipper 15. yaşlarında kardeşliğe biraz ara veriyorlar.