Țărăncuța (lapte de țap)

49 1 0
                                    

Jimin ia sticla  și fuge cu dânsa peste tot căutând-o pe Vasilița. Nu e nicăieri... Acesta rămâne stresat și întristat. Cu buzele pe dos Jimin merge prin coridorul școlii și dă de cea mai bună prietenă a Vasiliței, Nina.
-Oh! Nina! I am Jimin. Pleasu done Vasilita phone numberu!
-Shi?!
- OMG! Vasilita.. Numberu.. .Alo! alo! Underasatandu?
- Her number is (065) 565656666555.
- Thank you! I love you!
Nina se uită la Jimin cu o față de femeie spărietă.
Jimin bucuros, iese din școală și așa, bez palevna deschide capacul și iese un miros intens si aromat de lapte vechi si bâhlit. Jimin crede că așa trebuie să fie și ia o guriță. Un gust ideal și fluffy de mucegai ating buzele dulci a lui Jimin.
Ca adevărat bărbat, Jimin ia doar o guriță de lapte și îi lasă restul Vasiliței (defapt îi era scârbă).
Acesta  totuși o caută peste tot, dar în zadar.  Se enervează și decide să o sune. Scoate telefonul din buzunar (Iphone 7S) și iaka cască gura si scapă sticla cu lapte. Aceasta se rostogolește, și se rostogoleștee, și se rostogolește, și se rostogolește și tot așa mai departe pana hop! Ajiunji la o casă frumoasă cu acoperiș încă din secolul al XlX-lea.
Jimin ridică sticla și ca prin magie apare in fața lui Vasilița.
- Oh! Vasilita! This is your.
-Tu shi?! L-ai furat?!
Jimin se uită nepaniatna la Vasilița. Acesta îi dă sticla și îi sărută mâna.
Vasilița după gestul frumos a lui Jimin iși dă seama că el dorește să fie prieteni.
Vasilița îl îmbrățișează și îl lovește în spate, că așa îi tradiția la moldoveni (ce să zic). Jimin nu înțelege chestia asta și crede că a facut ceva rău.
Pentru a-i dovedi iubirea adevărată acesta o ia de mâna și o duce la el acasă, dar Vasilița refuză. Jimin stă pe gânduri și îi vine o idee genială. Ia sticla cu lapte și Vasilița vine ca un cățeluș după el (defapt după lapte. Puterea laptelui de țap "Țărăncuța"!!).
Aceștia ajung deja acasă la Jimin.






To be continued.

Aventurile sarmalelor din CostiujăniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum