E diminineață. Vasilița abia face ochișori de drac și se deconectează înapoi. Peste 5 minute mama ei lovește cu ciocanul în ușă. Vasilița tresare.
-Mama! Dă-mi pace să dorm! E sâmbătă, femeie! Pot să-mi trăiesc viața oleacă?
-Scoală-te, Vasilița! Trebuie să vorbim urgent!!!
- La ora 5:30? Se poate să vorbim la ora 9:00?
-Scoală-te, spurcăciune! Deja micul dejun e gata și tu vrei să dormi! Încă treb să mergi la întâlnire cu Jimin, și biletele de avion treb să mergem să cumpărăm! Hai! Fundul sus! Te-ai spălat! Te astept la masă!
-Caroci.... Bună dimineața!
Vasilița se duce să se spele și vine la masă.
Cum se așează mănâncă că o scăpată pâine cu siliotcă și ceai.
Mama Vasiliței se uită așa striomna la dânsa, că se preface câ nu o cunoaște.
Vasilița termină de mâncat și se uită serios la mama sa.
- Amu spune... Ce Doamne iți trebuie bilete de avion?
-Nu mie îmi trebuie.. Ție iți trebuie! Te-am înscris la o școală din Coreea de Sud în Seoul. Măcar acolo să ai viitor.
- Eii.... Da acolo nu-i lapte de țap și siliotcă și smântână.
-As iți trimit. Nu ti temi. Da sarmale nu.. Că acolo tu singură as iți faci.
- Ok....
Vasilița se pregătește să plece să cumpere biletele de avion. Se duce la o butcă și cumpără bilete spre Coreea de Sud.
Cum se întoarce acasă se vede cu Nina.
-Noroc, Nina!
-Salut! Fa! Când as terminăm cu pricoalele astea? Vreau să văd reacția lui Jimin.
- Offff.... Nu știu cum să-ți explic.... As pară ciudat ce iți voi spune.. dar.. Mie îmi place de Jimin.
Nina începe să râdă ca o scăpată.
- Băii... Da ești proastă!!! Tu înțelegi ce ai făcut acum??? Tu dacă îl iubești, atunci nu-l minți și spune-i ce i-ai făcut.
- Tu ești proastă? Eu șanse cu dânsu nu voi mai avea! Pentru că peste trei zile plec în Coreea de Sud și nu vreau să-l supăr cât mai sunt cu el.
- Tu înțelegi faptul că mai devreme sau mai târziu, Jimin va afla asta.
- Numai dacă cineva spune. Și doar tu și eu știm de asta.
- Corect! Și el va afla de la mine.
-Nu vei face asta!
-Pune-mă la încercare!
-O prietenă adevărată nu face tâmpenia asta!
-Cine spune!
-Tupaia valcearka, Kidalava! Ok! Îi voi spune eu! Dar.. pot spune asta în ultima zi când voi pleca?
-Nici o problemă! Dar să mă chemi când o vei face ori îi spun eu.
Vasilița întoarce capul și pleacă, dar scapă bilete.
Nina se apropie de ele și le ia.
Dupa 3 ore Vasilița se vede cu Jimin.
Jimin o așteptase cu flori în mână. Acesta se apropie de ea o îmbrățișează și îi dă florile.
Vasilița era pe de o parte entuziasmată, dar și tristă.
-Are you ok? o întreabă îngrijorat Jimin.
-Ye! Aim fain!
-Oh ok. Well... I have some bad news. I'm going to move in Korea because I need to work with my group for our new song. I'm sorry.
-Oh! I'm going to move in Korea too but I'm schooling.
-Niceu!!
Jimin și Vasilita se uită unul la altul, dar apoi Vasilița își îndreaptă ochii în altă parte și o vede pe Nina.
- Sorry. I need to go. Acuș mă întorc.
-Will you be back?
-Ye! Ye!
Vasilița vine la Nina și o plesnește.
-Tupaia, valcearka! N-ai și fași sau și?
-Te spionez ca să nu plănuiești ceva. Vedz vedz că îs cu ochii pe tine.
Nina si Vasilița se ceartă între ele și se plesnesc. Jimin le vede și fuge la ele.
-Hey! Leave her alone! țipă Jimin la Nina luând-o de mână pe Vasilița.
-Ha! Biși! îi arată limba Vasilița Ninei.
- Ok! Vasilița, o să vezi ce o să primești.
Vasilița se uită bizar la Nina și apoi pleacâ cât mai repede cu Jimin de la ea.
Acestia ajung acasă la Vasilița.
- Hey.. Are you okay?
- Ye... Sorry for this spurcăciune. She is nenormală.
Jimin o ascultă și se preface că o întelege.
-Ok. Bye! Good night, my bunny.
-Da, pasiba!
Jimin o sărută și pleacă.
Vasilița intră în camera sa și umblă prin buzunarele ei căutând biletele. Aceasta devine stresată și enervată.