Actorie sau Realitate

33 1 0
                                    

Nina și Vasilița se împart în roluri: Vasilța- iubita lui Jimin,
Nina- Hlidzâșiuni.
Vasilița se apropie de Jimin, da aista întoarce capul incet și face o față de baiat sexy.
-What do you wanteu?
-Hi! I want to say... I.....love you, Spurcășiuni.
-What do you mean?
-I mean... you are beautiful.
-Wait! Do you like me?
- Ye! ye!
Jimin îi zâmbește și o îmbrățișează strâns.
-Do you wanteu to be my girlfriend?
-Ye.... îi răspunde fericită Vasilița da cu o voce de moarte.
Jimin o ia de mână și pleacă în curtea școlii. Nina cum îi vede pe dânșii începe să râdă ca o scăpată după chiperi umpluți cu sarmale. Vasilița se uită striomna la Nina și  se preface că nu o cunoaște.
După ore Jimin se apropie de Vasilița și o întreabă:
-Do you want to go with me in a SushiBar?
-Si sâ fac?
După fața  Jituței Sărmăluța, Jimin încearca să gesticuleze. Ii mergea îmtr-atât de bine încât Vasilița așa tare s-a speriat tucma o dat masa jios.
- Bai, debi.... spurcășiuni frumoasă, eu numa sarmale mănânc cu lapte de țap.
-What?
-I eat sarmale and milk with țap.
-Do you have a boyfriend?!!
-No no! țap is an animal, spurcăsiuni.
-Is Your boyfriend an animal and his name is Tsup?
-Shi? Blin! You are my boyfriend! Țap is an animal!
Vasilița după ce a pronunțat cuvintele alea, o stat vreo două ceasuri cu gura căscată.( a prins deja 20 de muște cred)
Jimin o mângaie pe cap pe Vasilița, apoi o ia în brațe și o duce la SushiBar.
Cum primesc meniul, Jimin stă calm si comandă vreo trei platouri de sushi, dar Vasilița se uită cu o față de om care nu știe ce e cu viața lui la meniu.
-Capetz! Nu inteleg niși o figă din meniul ăsta! Caroci, Jimin, I will eat with you.
-Ok, my queen!
Chelnerița vine cu platourile. Jimin și Vasilița iau betișoarele.
El mănâncă calm si liniștit, dar Vasilița se chinuie să ia cu bețele un sushi, dar mereu zburau și pictau frumos fereastra în Sos de Soia.
Jimin, pentru că vede cum se chinuie cu bețele fata, se face grijuliu si o hrănește pe Vasilița.
Acesta îi zambeste lung și sexy în timp ce o hrănește.
Dupa cina lor romantică și ninunată chiar dacă ferestrele de la SushiBar erau pline de sos de soia, Jimin o petrece pe Vasilița acasă, ca să fie sigur că totul e ok.
-Vsio paka, drujok!
-Bye, my love!
Jimin o ia de mână si o sărută pe............................. obraz și se duce.
Fata întra in casa, apoi în cameră și se gândește la prostia care a facut-o, pentru că, de fapt, ea s-a îndrăgostit.





To be continued.

Aventurile sarmalelor din CostiujăniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum