Camera lui Jimin

45 2 0
                                    

Jimin ajung cu Vasilița la dânsu în cameră.
- Shit down, Vasilita.
-Mai facut cumva daun?! Începe cu isteriile Vasilița.
Jimin se uită la ea și încearcă să-i explice prin gesturi, dar totuși Vasilița dacă e "deșteaptă" atunci nu înțelege.
-Waiteu a minute.
Jimin se duce în baie și se spală pe dinți cu 2 periuțe ca să fie dințișorii curați curăței și să miroase frumos din gură.
Între timp Vasilița se plimbă prin camera lui Jimin și săraca obosește de la atâta mers și ca o calikă stă culcată pe podea.
Iaka băietu întra în camera și o vede pe dânsa jos. El, eroul, o ia în brațe și o pune pe pat si așa bez palevna se culcă lângă dânsa.
Ok.multe fete erau îndrăgostite în Jimin pentru că are abdomene ideale și pentru că poate să iubească. Ceea ce vroia Jimin era să o cucerească pe Vasilița, asa ca își scoate tricoul și isi lipește corpul lui de spatele (de forma semnului întrebării) a Vasiliței. O cuprinde și dorm împreună.
Trec deja 5 ore și fata se scoală.
-Și-i asta n-am înțeles?!
Jimin tresare și cade de pe pat din cauza țipetelor ale Vasiliței.
-Tu și?! Ai afighit? Tu vapshe gandești cu capu?! Și nu mai sculat mai devreme?!! Pe mini mama mo sunat matinca de 500 ori, dar tu stai și dorni cu mini!
Jimin se uită la Vasilița totuși confuz.
Fata se coboară pe scări dând din fund și scoate din geanta ei in formă de sarmale, telefonul (Nokia cu cnopși) și o sună pe mama sa.
- Alio, mam! Jimin încă oleacă și era să mă lățească. Debil așai?
-Ce vrei să spui?
- Da el tipa ghiroi mă ia în brațe și mă puni pat. Matincă o facut special ca să doarmă cu mine. Daun!
-Fa! Și-i cu tini, fa! El e îndrăgostit de tine si tu așa vorbești cu dânsu.?! Vrei să ajiunji nemăritată sau și?
-Duti fa, că nu mă mărit cu daunu ista.
- Doamne ferește! Din prima vedere și eu m-am îndragostit. Înca oleacă si taică-tu era sa ma bată la cap că "Shi? Ți-ai găsit pe altcineva? Mai zăcălibit!".
Hai te rog fără isterii Vasilița și comportă-te frumos cu dalănsu.
- Daaaa... In loc să fii de partea mea tu ții cu dânsu. Mulțumesc mult!
- So început. Hai mami te pupă! Pa!
-Paka!
Jimin se coboară pe scări și ajunge la Vasilița.
- Are you ok?
-Yes. I'm good.
-So good?
- Yes.
-Ok.
- Please go and îmbracăți tricoul.
-What?
Vasilița incearcă să-i explice prin gesturi vreo jumate de orală, dar Jimin nu o ascultă, ci pur si simplu se uită la ea.
-Excuse me!
Jimin tresare de țipetele Vasiliței. Aceasta se enervează si se duce la Jimin în cameră. Jimin face o fata așa sexy si vine după dănsa. Vasilița caută tricoul lui Jimin. Acesta se apropie de ea si o trântește de perete sprijinindu-se cu mâna dreaptă de perete. Sunt foarte aproape unul de altul. Vasilița se uită straniu la dânsu.
- Nu te ții pe chișioari?
Jimin se apropie cât mai tare de ea.
- Ei mai incet.. Eu tot vreu să trăiesc.
Jimin încrezător își apropie buzele sale de cele a Vasiliței. Sunt aproape sa se sărute siiiii.... sună telefonul.
-Oi sorry. I need to go home.
Jimin puțin întristat își ia la revedere de la Vasilița.
Aceasta iese din casă si pleacă. Pe drum niște bărbați drogați se apropie de ea și o fură.






To be continued.....

Aventurile sarmalelor din CostiujăniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum