ZMĚNA

173 7 9
                                    

,,Prvně znič tu fotku."řekla mi rázně Pája.Nevipadala, že by chtěla změnit názor.,,Dělej nebo ji zničím sama."řekla už trochu naštvaně.,,Nojo."
Bylo to pro mně lehké?Ne...nebylo.Já ho milovala.A pořád ho asi milu...Ne!
Nemůžu! Ublížil mi...Nikdy ho nebudu milovat.

Fotku jsem hodila do jezera a podívala se na Páju.Ta se na mně zářivě usmála a objala mně.To jsem potřebovala...dobrou kamarádku.
,,Pojď, doprovodil tě na chatku tam se převlékneš a pak spolu půjdem vzbudit dečka."usmála se na mně Pája.Jak mile řekla slovo chatka, vzpomněla jsem si na Marka.,,Awwww!"začla jsem pištět.Jen ta představa!,,Ehm...co je?"
,,Nic."zamumlala jsem tak rychle, že mi možná ani nerozuměla.

,,Ale,ale...kdopak to bez nás nemůže vydržet?"zasmál se Simon jak mile jsem vešla do chatky.,,Já určitě ne."zamrkala jsem na něj šla si do kufru pro oblečení.,,Tss...co by za to jiný holky dali!"jeho ego mi vážně chybělo.

Z kufru jsem vytáhla jeanový kraťasy a vínovou mikinu.Bylo teplo, ale mně to nevadilo.

Vzala jsem si desky s nápisem Body a šla na chatky.Nakonec ty děcka vzbudila Sky protože přece jenom...já byla zaneprázdněná.
Zaklepala jsem na nejmenší táborníky.Beru to popořadě.

,,Děcka jdu vám zkontrolovat pořádek."oznámila jsem jim aby neměli jedno velký okno.,,Jo!"zakřičeli všichni naráz.Jestli takhle budou reagovat i ty z mé skupiny.Ha...ten byl dobrej.
,,10 bodů.Máte tady nádherně uklizeno.Ted jděte do jídelny na snídani."
jak jsem řekla, tak udělaly.

Asi vás nezajímá jak jsem obcházela chatky a bodovala tak vám to řeknu takhle;
1-10 bodů
2-10 bodů
3-9 bodů
4-8 bodů
5-6 bodů
6-9 bodů
7- 5 bodů
8- 4 body
9-2 body
10-7 bodů

Po náročném bodování jsem se šla taky konečně nasnídat.
Bylo to to samé jako včera až na to, že to nebyl ovčí mozek ale srnčí.Máme zvláštní kuchařky.

,,Čau Pájí!"pozdravila jsem svou nejlepší kamarádku.,,Čus!Jaký bylo bodování?"zeptala se Pavlína.Co ji mám jako říct;" Všichni měli uklizeno až na naši skupinu"?ne to ji neřeknu.,,Šlo to.Ale jsem vyčerpaná, ty malý děti se mně pořád ptali ,,a kde je Nico?a kde je Sky? a co bude ke snídani?"
dost mně to vyčerpalo",, Chudáčku.Jdem za ostatníma?",,Jo!"

Hráli jsme nějaký hry jako třeba Mrazíka, Nemocnici a další kraviny.
,,Hej Veru pojď se mnou."zašeptal ke mně někdo.V jednu chvíli jsem si myslela, že je to Šimon.Díky bohu to byla Barča.,,A kam jdem?"zeptala jsem se jí.O nočem jsem nevěděla.,,Jdem kouzlit."ušklíbla se na mně Bára až jsem  začala váhat jestli půjdu...... jasně, že jsem šla.

Sedím na židli v koupelnách a čekám až mi Bára obarvý vlasy.Jo byl to nápad Páji.Pamatujete si jak mi říkala abych začala se změnou?Tak jsem si vybrala modrou barvu na vlasy.Budu vypadat fakt božsky.Doufám.

,,Pane bože Veru tobě to tak sluší!!!"začala pištět Bára ale dávala si pozor aby ji nikdo neslyšel.,,Wow...Báro to je nádhera.Jsi vážně moc šikovná."pochválila jsem Báře její práci a vydala se k naší chatce.Bylo mi jedno, že se na mně ostatní koukají jako na mimozemšťana.Jsem na svoje vlasy celkem hrdá.

,,Pěkný vlasy."aaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!Šimon mi řekl kompliment!!!!,,Dík"odsekla jsem a dál se věnovala své knížce.

Ahojky zlatíčka!!!
Snad jste spokojeni s novou a opravenou knihou!
Doufám, že se kapce líbila a já se loučím!
Papa
Vaše Natarya_st.
😘



ŠÍLENÝ TÁBOR 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat