COŽE?!

83 7 10
                                    

Hned jsem vyběhla z chatky a utíkala k Nicovo.,,Nico!Pomoc!"začala jsem udýchaně naříkat.,,Co se stalo?"zeptal se mně ustrašeně Nicouš.
,,On...koleno...běh."bylo jediné co jsem ze sebe dokázala dostat.

Po chvíli přišel Šíma a vysvětlil vše, zatím co já těžce oddychovala Nicovi na zádech.Zní to divně, ale Nico si mně dal na záda a já mu obmotala nohy kolem pasu.,,A to jsi s tím nešel na zdravotku?"zeptal se ho Nico.Taky by mně to zajímalo.,,Teprve půjdu...chtěl jsem trochu postrašit Verču."zasmál se Šimon.

Chvilku jsme tam tak chodili nebo spíš kluci chodili a zároveň si povídali.Já jsem zavřela oči a přemýšlela o tom jak se má David a kdy vůbec přijede.Třeba s sebou vezme i Nikču.Chci ji poznat třeba spolu budou chodit.
Ale jestli je to ta Nikola kterou myslím tak můj bratr dostane bídu.Hodně, hodně velkou bídu.

Jak mně Nico nesl na zádech přestala jsem vnímat.Za chvíli jsem upadla do říše snů.

Cítila jsem jak se mně někdo opatrně snaží přenést do postele.Asi do postele.Doufám, že do mojí.

Cítila jsem něco teplého na tváři.Pomalu jsem otevřela oči a spatřila Davida s nějakou holkou.Asi Niky.,,Davide!"rychle jsem vyskočila do sedu a pevně ho objala.Jsem ráda, že je tady se mnou.

,,Sistr tohle je Niky,Niky tohle je Vera."představil nás David.
A sakra...je to ta Nikola! Začali se mi oči plnit slzami.Hned vám řeknu proč.

Když jsem byla na základce chodila jsem do stejné třídy s Niky.Byla to ta třídní barbína.V 9. třídě se vyspala asi s celou třídou.Ale prvně to měla na svoje 15 narozeniny.Ale to ještě byla pod zákonem.Ten kluk šel kvůli ní do vězení protože mu bylo 19.Nikola to svedla na mně! řekla, že za to můžu já!
Dostala jsem zaracha a ředitelskou důtku.Doteď nevím za co.
Dokonce mi svedla i Štěpána!Jo sice je to hajzl, který mně mlátil, ale byl to pořád můj kluk!

Rychle jsem vyběhla ven a mířila si to rovnou do lesa.Sedla jsem si k potůčku a brečela.Asi si říkáte, že jsem hrozně přecitlivělá.Ale kdyby jste si prošli tím co já tak nevíte kdy přestat bulet.

Po chvíli už jenom sedím a koukám do proudu vody.Je to nádhera.Uslyšela jsem za sebou kroky.Neotočila jsem se, ale když jsem si uvědomila, že to může být Štěpán zvedla jsem a prudce otočila.Byl to brácha a Šíma.Oddychla jsem si, ale bráchu propalovala pohledem.Nevičítám mu to, ale on moc dobře ví, že mi udělala to co udělala.

Prošla jsem naštvaně kvůli Nikole.Ta holka si mýho bráchu nezaslouží!David má na jinou! na lepší než je nějaká děvka! s prominutím.

Šimon se nechápavě podíval na Davida a David na Šimona taky.Snad ten debil není jste větší debil a neví co mi je!

Prošla jsem kolem Nikoli a vrazila ji do ramene.Ona ví za co.
,,Co děláš ty krávo!Jako to triko je nový a ty mi ho ještě pošpiníš!"začala na mně ječet.No a co...to, že se dotknu jejího trika se ani náhodou nevyrovná tomu co mi udělala ona.,,Co si myslíš, že děláš ty!Chudák David neví co jsi za krávu! co jsi za děvku! vyspala si se s každým! snad i s naším učitelem! a David si zaslouží lepší! Lepší než nějakou levnou kurvu!"zařvala jsem na Nikolu.Nemohla jsem to v sobě dusit.Musela jsem! ji říct pravdu.,,Mně aspoň někdo chce!Mně má aspoň někdo rád! Někdo jiný než moje rodina a kamarádky!Ale i kluci!"začala se hned na to smát ta děvka.Omlouvám se za takový výrazi, ale ona snad není ani nic jinýho než děvka.

Na to jsem  odešla tak naštvaná a zároveň tak rozvzlykaná, že jsem sotva trefila do chatky.Zabouchla jsem za sebou dveře a došla do půlky pokoje.
Podlomila se mi kolena a já upadla.

Po chvíli npmeho breku mně někdo obejmul.Bylo to silné mužské objetí.
Hned jsem věděla kdo to je.Otočila jsem se na něho a objetí mu opětovala.
,,Děkuju ti Šímo."zašeptala jsem mu do trika.Asi ho mám vážně ráda.
,,Mám tě rád Veru."zašeptal.,,Já tebe taky."vzlykla jsem já a dala mu pusu.
Pusu na tvář.Kdyby na pusu byla by to moje první.Ano ani Štěpán mi žádnou nedal.Je to hajzl co od něj taky čekat.Že?

Šimon mně vzal do náručí a odnesl do postele.Přikryl mně peřinou a zalezl si ke mně.Já se k němu otočila a přitulila se.Je vážně dobrý kamarád, ale zlý nepřítel.

V jeho objetí jsem následně usla.Ale nevadí mi mít ho za kámoše.
Jen se bojím...že se zamilovávám.

Ahojky zlatíčka!
Po dlouhé době je tady další kapča!
Snad se líbila
Je to kapča pro
paja476
Papa lásky!
Vaše MICHI_2414

ŠÍLENÝ TÁBOR 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat