ZASE?

44 3 3
                                    

Pohled Šimona:

Naše skupina pořád sedí u táboráku.Vera mi zrovna usnula na rameni a tak roztomile se tváří a-Dost! Šimone okamžitě toho nech! okřiklo mně mě svědomí.Zapomněl jsme na slib který jsme dal Naty.
Ale o tom někdy jindy.

,,Co chcete dělat?"zeptal jsem se potichu protože se Vera zavrtěla.Snad jsem ji nevzbudil.,,Budeme pokračovat v naší vyslíchačce.Chápete ne?"zeptala se nadějně Jůlie.,,Eh...Co?"řekli jsme s klukama nastejno.Vůbec netuším o co go.Ale ok.,,Jde o to, že někdo začne rozpočítávat a na koho to padne tak řekne jméno.Až řekne jméno tak na koho padne poslední písmeno u toho jména tak ten kdo rozpočítává mu dá otázku.Chápete?"Zeptala se už netrpělivě.,,Jo... jakože jo."řekl Adam a radši jsme už drželi huby.Ale jo...chápu to a mohla by to být sranda.

,,Začínám!"vykřikla Bára.,,Pla-ve mý-dlo po Vl-ta-vě ja-ký jmé-no asi má?"padlo to na Petra.,,Ehm...Sára!"řekl rychle a zajímavé koukal na její prst, který byl nasměrovaný
na jeho obličej.,,S-á-r-a."řekla a padlo to na mně.O kurwa.,,Takže Šimonku...jsi zamilovaný do někoho z tábora?"vím, že naráží na událost s Verou, ale to se vyřešilo.Jo byl jsem -a pořád jsem-debil, ale omluvil jsem se a ona mi odpustila.
,,Ne."řekl jsem jednoduše a dál rozpočítával.

Padlo to na Janu.,,Jano...Jano...Jano...Jano...s kolika chlapci jsi se na tomto táboře vyspala?"zeptal jsem se na snad nejdebilnější otázku, ale nu což...to není trestné ne?

,,Hmm...asi s 5.To doma držím rekordy!Tady totiž není žádný pořádný a sexy kluk.Když teda nepočítám pár výjimek..."dořekla a "svůdně" mrkla na všechny kluky, kteří stále sedí u táboráku.Takže na všechny kluky z naší družiny.,,Dobrá, dobrá...
radši rozpočítávej."vykřikl Marek a rychle odvrátil zrak od její obnažené hrudi.Ano ta děvka se právě svlékla.

,,Janino oblékni se a nevystavuj se tady jako nějaký svatý obrázek.Protože to zatraceně není hezký pohled!"vykřikla Pája a všichni jí byly v duchu neskutečně vděční.,,Tss...Ani nepoznáte výstavní kousek!"zakřičela na nás Štěpána a sama si taky svlékla ten titěrný kus látky nebo spíš krajky a my zase musely odvrátit zrak.

,,Takže moje milá Jůlinko...jak to máš s kluky?"zeptala se teda spíš zaskřehotala Janina a u toho si začala sahat na prsa...fuj.,,Nějak, jeden se mi líbí a nejsem děvka jako někdo a nepotřebuju se tady s někým vyspat."odpověděla znuděně Jůla a dal si hrála s jejími modrými brýlemi.

,,Takže Adame...máš holku nebo si aspoň měl?"zeptala se a řekl bych i unaveně, ale přesto malinko vesele.,,J-jo mám holku, ale v městě kde bydlím."vykoktal a úplně celý zrudnul.Když rozpočítával Bára mu něco pošeptala a hned na to se oba zahihňali,,Pájo měli jste s Markem už něco?"zeptal se s úšklebkem a úchylný výrazem na tváři Adam.,,Možná."šeptla Pája a hned na to zrudla.Marek měl výraz týraného štěněte a proto radši sklopil hlavu.Jeho boty byly zřejmě zajímavější.
,, Možná?"zeptal se ještě jednou s dost pobaveným výrazem a Pája na to hned ještě víc zrudla.Jestli o vůbec ještě jde.

,,Jo!"řekla už naštvaně a začala rozpočítávat.A to mi to jako tajil! Hajzl.,,Štěpo...dopověz nám příběh o tom jak si přišla o nevinnost."vybila hned a vsadím se, že ji teď každý v duchu proklínal.

,,No takže ehm ehm...Bylo nebylo, v jednom klubu jehož jméno si doteď nepamatuji se dalo něco překrásného.Šla jsem tam s jednou mou kamarádkou jménem Dana a vydali se rovnou k baru.Byl tam docela sexy barman.Nalil nám Bůh ví co a my se prostě totálně opili.No pak jsme šli prý tancovat na stůl.Byly tam totiž takové ty boxi kde jsou samozřejmě také stoly.No a na těchto stolech jsme prý nahé tancovali.Ale pozor! Ten krásný klučina si mně i vyfotil.Teda já nevím jestli byl krásný, ale bylo mi to -a doteď je- jedno.Nuže dál.Pak mi nějaký kluk dal do mezi peníze.Ano opravdu mi tam dal peníze.Potom si mně ten kluk odvedl na pokoj.No a když jsem se ráno probudila vedle bylo číslo na mobil toho kluka a prášky na bolest hlavy."

Konečně to skončilo.Já se málem poblil, Adam se doopravdy poblil když začala mluvit o těch penězích a Pája celá zezelenala.No a Jana ji tleskala a začala do nás mlít takový ty sračky jako, aby jí pak dala to číslo a, aby si někdy udělali...no ani to vést nechci.,,Lidi já dneska končím jinak se pobleju jako Adam.Čau."řekl jsem, vzal Veru do náručí a šel na chatku.Dosel jsem k naší chatě, odemknul a položil ji na postel.Její postel! Sám jsem si lehl do své.Byl jsem tak unavený a vysílený, že jsem byl i líný se převléknout.Prostě jsem si sundal džíny a mikinu, hodil to na Markovu postel a šel rovnou spát.Marek stejně nejspíš zůstane u Páji.

~ráno~

Ráno mně probudí slunce.Debilní slunce! Ale jenom se otočím na bok, dám si peřinu přez hlavu a spím klidně dál.,,Šimone vstáváme za pět minut je snídaně!!!"začne někdo pištět po celý chatce a já ten hlas hned poznám.Jana.
S nechutí se otočím sundám si z hlavy peřinu a podívám se na děvku, kterou ze srdce nenávidím.,,Janino oblíkání si triko a jdi se radši zahrabat!"zakřičel jsem na ni protože zas neměla triko.Ale díky bohu měla aspoň tu podprsenku.,,Tss."prskla a konečně po sta miliónech hodinách odešla.Snad se šla i zahrabat.

,,Šimí snídaně."řekl už hezký jemný hlas a já se s úsměvem na tváři už oblečen, otočil za tím krásný jemným hlasem Very.,,Dík hned přijdu."řekl jsem a nazouval si svoje Vansky.,,Dobrá podržím ti místo u stolu ať nesedí u Jany nebo Štěpány."zasmála se při pohledu na to jak se snažím dostat nohu do boty a zavázat si ty extrémně dlouhé tkaničky.Hodil jsem na ni kroksy a ona radši se smíchem utekla.Má štěstí.

,,No konečně jsi tady."řekla po dlouhé době Sky.,,Nojo no...to říkej botám."vymluvil jsem se na boty a rychle si sednul mezi Veru a Marka.Spatřila mně totiž děvka číslo 1 a děvka číslo 2.

,,Co to je za hmotu?"zeptal se Petr a snažil se sklepat tu záhadnou hmotu z jeho lžíce.,,Měla to být ovesná kaše, ale jaksi se nepovedla."vysvětlila nám Jůla, která zůstala na suchém rohlíku a černém čaji.Holky říkali, že jí je špatně.,,Jo..."

V jídelně jsme zůstali jen my a ostatní družiny šly hrát nějaké hry na plac.Ale co mě oči nevidí ano Jana si opět sundala tu titěrnou věc y která zakrývá míň než by měla a vystavovala tak své poprsí před celou naši skupinou.

Všichni jsme se proto schodli na jednom jediném slově:,,Zase?"


Ahoj lásky!!!
Moc se omlouvám že takto dlouho nebyla nová kapitola ale byly Velikonoce a já měla naspěch.A proto jsem vám tuto kapitolu vynahradila a má tak 1 103 slov když nepočítám tyto moje rozkecávačky.😁
Tuto kapitolu věnuji mému spolužákovi Karlovi, ktery mi sdělil, že čte moje příběhy a cituji ,,Kdy konečně vydáš nový příběh?"tím myslel kapitolu.A já byla poměrně zmatená.Bohužel nevím jak se na Wattpadu jmenuje a snad si přečte i toto.
Doufám, že se kapča líbila!!!
Mám vás ráda!!!
Vaše MICHI_2414

ŠÍLENÝ TÁBOR 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat