Pohled Very:
Jana si svlékla triko a odhalila tak své přednosti.Jenom nechápu proč všichni řekli zase.Je tady něco co nevím?,,Eh...co?"zeptala jsem se jich.Co se tady včera stalo?
,,Jo...ty vlastně nevíš.No včera u táboráku si usnula a my hráli nějakou tu vyslíchačku či jak se to jmenovalo.No a Jana se při hře svlékla a opět neměla podprsenku jako teď.Chápeš?"vysvětlil mi Šimon.Přikývla jsem a se znechuceným pohledem jsem odnesla tu misku plnou bůh ví čeho.Díky bohu je dneska poslední
den co vaří kuchařky.Ty potom odjedou a na starost to máme my! A nejlepší je, že si můžeme uvařit co chceme!,,Lidi dneska jdeme nakupovat zítra vaříme."oznámila jsem jim a společně s Pájou a Julií jsme odešli na chatky.Vzájemně jsme si pomohly vybrat oblečení.
Jůla měla:
Pája měla:
A já jsem měla:Řekla bych, že nám to slušelo.Všechny jsme to doladili černými baleríny a mohli jsme jít na nástup naší družiny.
,,Takže lidi.Půjdeme pěšky do Lidlu ten je nejbližší a nakoupíme tam všechno co máme na seznamu."sice se mi nechtělo pěšky, ale platit deset lidí za bus...navíc nám musí zbýt peníze na nákup a já počítám s tím, že se ještě stavíme na kafe.,,A co je na tom již zmiňovaném seznamu?"zeptala se mě Bára.
NÁKUP:
10x špagety
2 dkg sýru
2 dkg šunky
5x rajčata
5x cibule
5x okurku
2x salátový olivový olej a normální olej
5x pytlíky nějakých oříšků
5x polo. mouka
5x mléko
2 plata vajíček
3x kakao
5x balíček toustového chleba
5x kečup
_____________________________________|,,Aha...takže k obědu děláme špagety jestli to dobře chápu."řekla nebo spíš zapištěla Jana a Štěpána jí jen souhlasně kývala a měla u toho duck face.Ježiš...to je dvojka.,,Ne Jano...děláme ze špaget skříň, kterou pak posypeme nastrouhaným sýrem a na to ještě hodíme šunku."řekl sarkasticky Adam a dál se držel za hlavu.
,,Jak chceš jako z těstovin či co to je za humus udělat skříň? Ty asi nejsi moc chytrý..."Když už jsme konečně vyrazili protože si Jana vzpomněla, že si na chatce nechala řasenku s rtěnkou a tak pro ně musela Štěpána dojít.Já ty holky nemám ráda.
,,Kdy už tam budem?"zeptal se asi po padesátý Šimon.,,Za chvíli!"zakřičela jsem na něj po padesátý.,,To jsi říkala před chvílí..."ohrnul smutně ret.Přišla jsem k němu a pocuchala mu vlasy.,,Tak ti to říkám znova."a vyrazila jsem zpět dopředu.,,Už vidím Lidl!"zakřičela mi u ucha Pája a přitom se držela s Markem za ruku.Jsou spolu tak roztomilý...
,,Super!"přidala se celá družina.Jen Jana si lakovala nehty-a neptejte se mě kde ho vzala a proč si lakuje nehty zrovna teď-a Štěpa jí vykládala něco o tom jak včera večer spala nahá...fuj!Vešli jsme dovnitř a stoupli si ke kraji.Já pak začala rozdělovat kdo kam půjde.
,,Takže Jana, Štěpa, Bára, Adam a Šimon půjdou pro: špagety, sýr, šunku, rajčata, cibuli, okurku a oleje zbytek půjde semnou pro ostatní suroviny.Sejdeme se venku v...no je 10:35 tak se sejdeme v 11:00.Máte v každé skupině mobil nebo hodinky?"
vychrlila jsem ze sebe a doufala, že všechno pochytili.,,Jop jdeme týme!"zavelel Adam se Šimonem a odešli do oddělení se zeleninou.My se vydali k mléku a mouce.Přesně v 10:59 jsme vycházeli z obchodu.Už tam na nás čekali ostatní.,,Máte vše?"
ujistila jsem se.Protože jestli něco zapomněli jdou si sem sami.A pěšky!
,,Jop a vy?"zjišťovala Bára a skákala kolem nás.Je o půl roku starší než já a chová se jako pěti letá.,,Jo nezajdem ještě na kávu?"zeptala jsem se a doufala, že budou chtít jinak asi umřu.Dostala jsem totiž hroznou chuť na karamelové lattéčko.
,,Jasně proč ne..."řekl Petr a já mohla slavit.V duchu samozřejmě.Došli jsme před malou rodinou kavárnu, která byla poměrně hodně levná.Jedno kaffe tam stálo 10 korun! To ve Starbucksu bych zaplatila stejně jako za auto.
,,Mňam oni mají skořicový frappéčko!"zajásal Šimon a táhnul nás dovnitř.Já ale viděla něco co jsem nechtěla vidět...A proto jsem vykřikla:
,,Pane bože za co?!"
Ahojky zlatíčka!!!
moc se omlouvám, že opět dlouho nebyla nová kapitola, ale nějak jsem zapomněla psát a jen si četla.HiHi...
Toto je neskontrolovaná kapitola tak prosím omluvte chyby.
Tato kapitolka je pro:
FiliGirl
Doufám, že se kapča líbila!!!
mám Vás ráda!!!
Vaše MICHI_2414
ČTEŠ
ŠÍLENÝ TÁBOR 2
Novela JuvenilTábor.Pro někoho je to hezké místo.Pro někoho peklo.Ale pro Veru je to období, kdy se jí obrátí život vzhůru nohama. DOKONČENO