"Harold Edward Styles." dedim kafamı önümdeki kitaplardan kaldırırken. Yüzümde yine dün geceki gülümsemem vardı çünkü çok fazla eğleniyordum. Onu en yakın arkadaşımla bastığımdan beri bana mesaj atıp durmuştu ve şimdi,endişeli bir surat ifadesi ile karşımda dikiliyordu.
"Mesajlarıma neden cevap vermedin?" diyerek kollarını göğsünde birleştirdiğinde elimdeki kalemi usulca sırama bırakıp arkama yaslandım. Bu iş gittikçe zevkli bir hâl almaya başlamıştı. Okulun popüler çocuğu Harry Styles,bana yalvarmakla zaman harcıyordu.
"Canım istemedi." dedim ukala bir ses tonu ile.Onu daha da delirtmeyi kendime amaç edindiğim açıkça görülüyor olmalıydı. Zaten sinirle iç çekip tehdit edercesine sırama eğildiğinde de amacımı gerçekleştirmiş gibi hissediyordum.
"Bak 'adın her neyse',bu iş seni ilgilendirmez o yüzden Niall'a hiçbir şey söylemeyeceksin. Anlaştık mı?"
Vay be,heyecansız hayatıma heyecan katmanın bu kadar kolay olacağını düşünmemiştim. Bunca zamandır tek yapmam gereken April'ın teklifini kabul etmekmiş meğersem. April demişken... Acaba ev arkadaşım her partide Niall'ı aldatacak birilerini buluyor muydu yoksa sadece Harry'ye özel miydi? Eğer ikinci seçenek doğruysa bu gerçekten olağanüstü olurdu. Yani..tamam,dedikodu meraklısı bir insan gibi gözüküyor olabilirim ama bir düşününce...
April'ın sevgilisini aldattığı kişi sevgilisinin en yakın arkadaşıydı ya! Bu dünyadaki en trajikomik şey olabilirdi! Tanrım...
"Adım Adelynn ve söyleyip söylemeyeceğime sen karar veremezsin." diyerek düşüncelerim ile yaptığım kısa çaplı eğlence partisinden çıkıp konuşmaya devam ettim,
"Canım ne isterse onu yaparım."
Meydan okuyan bakışlarım onun eşsiz renkteki göz bebekleri ile kısa süreli bir çatışmaya girdiğinde pes etmeyeceğimi görsün istiyordum. Herkesi ezebileceğini sanan o aptal tiplerden hiç haz etmezdim ve insanlarla konuşmamamın sebebini 'eziklik' olarak değil 'insanlardan nefret etmek' olarak bilmeliydi çünkü gerçekten öyleydi. Aslında bu dışarıdan kendimi yüceltmek gibi görünüyor olabilirdi ama hormonlarının beynini yönetmesine izin veren bu ergenlerden gerçekten hoşlanmıyordum.
"Tek bir lafımla okulda adını çıkarabileceğimi biliyorsun değil mi?"
Küçük prensimiz sonunda öfkeyle kaşlarını çatıp beni tehdit edince, kendimi tutamayarak yüksek sesli bir kahkaha atmıştım. Ani tepkime karşılık sınıftan birkaç kişinin dikkati ilk başta bize kaymış olsa da Harry'nin tek bakışı ile önlerine döndüler ve ben de fırsattan istifade 'popüler' oğlanımızın tişörtünü yakalayıp iyice kendime çektim.
"Eğer Niall'a ötmemi istemiyorsan o lanet çeneni kapat ve beni tehdit etmek gibi bir hatada bulunma."
Pekala,az önce içimdeki psikopatı istemeden de olsa dışarı çıkarmıştım ve Harry gerçekten tırsmış gibi gözüküyordu. Yani biraz.
"Bana şantaj mı yapıyorsun,Adele?" dedi yamuk bir sırıtış mükemmel yüzünde kendini belli ettiği sırada. Ah,bir de bilerek adımı yanlış söylemişti. Belki de gerçekten Niall ile konuşmalıydım.
"Hayır bebeğim,bunlar sadece birer rica. Ve bu ricalara bir de adımı doğru söylemen gerektiğini ekleyelim." diyerek göz kırptım ardından tişörtüne dolamış olduğum parmaklarımı açtım. Şimdi kendini biraz geri çekip aramıza mesafe koyabilmişti.
"Adelynn,bana sadece söylemeyeceğine dair garanti ver. Tanrı şahidim olsun ki seni rahat bırakacağım."
Harry gibi yakışıklı birinin gelip bana yalvarması gerçekten görülmeye değerdi ve her ne kadar Mickey'nin hayatı boyunca yaptığı en iyi şey beni o partiye götürmek olsa da eğlencenin yer almadığı tek kısım,Harry'nin penisini görmüş olmaktı.
Bu bir yandan komik geliyordu çünkü biliyordum ki eninde sonunda bu sırrı Niall'a zevkle söyleyecektim. Ama bunu Harry'nin bilmesine gerek yoktu,değil mi?
"Tamam Harold. Söylemeyeceğim." dedim şirin bir gülümseme ile. Harry şaşkın bakışlarını yüzümde gezdiriyordu,bu kadar kolay olacağını düşünmemişti sanırım.
Bu kadar kolay olmayacaktı zaten.
"Sen mükemmelsin,Adelynn. Teşekkür ederim." diyerek gülümsediğinde karşılık verdim fakat bir yandan da üzülmüştüm çünkü kibar birine benziyordu,yazık olacaktı. Yine de en yakın arkadaşına yanlış yapmamalıydı ve ilk başta 'ben kabayım' izlenimi vermemeliydi. Evet,içinde kibar bir kişilik olabilirdi ama diğerlerine karşı kabaydı ve kimsenin elinde böyle bir fırsat yoktu.
Benim haricimde.
Bunu gerçekten değerlendirecektim.☆☆☆
Odama gönderilmiş üç tane pizza kutusu?
Aman.Tanrım.
Bu kesinlikle April'ın işiydi ve eminim ki aramızdaki küçük sırrı saklamaya devam edersem,daha fazlası gelecekti. Bunca zaman onlara katlandığımdan dolayı Tanrı beni bu sır ile ödüllendirmeye karar vermiş olmalıydı bu yüzden elime geçen fırsatı sonuna kadar değerlendirmezsem salaklık etmiş olurdum.
Ani bir karar ile Mickey'yi sevmek için yatağın üstüne atmış olduğum telefonu tekrar elime aldıktan sonra sinsi gülümsemem eşliğinde mesajlar bölümüne girdim. Ona mesaj atacaktım,çıldırmasını sağlayacaktım ve yarattığım şaheseri beğeni ile izleyecektim. Çok eğlenceliydi!
Adelynn;
Harold Edward StylesHarry;
Hey güzelim,naber?;)Adelynn;
Şuan yan odada Niall var ve April ile film izliyorlar(:Harry;
Onlar adına sevindim ama bundan bize ne?Adelynn;
Şey,ben sadece içimdeki bir sesin bana kötü şeyler fısıldadığını duyuyorumHarry;
Benimle aynı yatağa girmek gibi mi?;)Adelynn;
Tanrım,asla!Harry;
Gerçi haklısın,benimle yapacağın seks asla kötü olmazdı:)Adelynn;
Harold,komik değilsin. Ayrıca senin şu en yakın arkadaşını sırtından vurmandan bahsediyordum:)Harry;
O mesele...Harry;
Evine yolladığım pizzalar hoşuna gitmedi mi yoksa?Adelynn;
Onları sen mi yolladın?Harry;
Evet,April pizza sevdiğinden bahsetmişti;)Adelynn;
Beni şaşırtıyorsun Styles...Harry;
Daha şaşırtacağım çok günler olacak güzellikAdelynn;
Bu da ne demek oluyor?Harry;
Dikkatimi çektinHarry;
Ve seni tanımak istiyorumHarry;
BebeğimNİHAYET YENİ BÖLÜM ATIYORUM
VE DEMEK İSTEDİĞİM BİR KAÇ ŞEY VAR;
ÖNCELİKLE,DANGER ZONE'UN DEVAMI OLAN SAFETY ZONE KİTABIMA BAKARSANIZ ÇOK SEVİNİRİM
VE SONRASINDA FARK ETTİĞİNİZ GİBİ HİKAYEYİ TEXTING İLE KARIŞTIRARAK YAZIYORUM
YANİ BU DEMEK OLUYOR Kİ BÖLÜMLER KISA OLACAK FAKAT DAHA SIK YENİ BÖLÜM ATABİLMEM İÇİN BUNU YAPMAM ŞARTTI
her neyse,sizi seviyorum ve görüşmek üzere!♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Decisions
Fanfiction"Niall senin en iyi arkadaşın ve onun sevgilisiyle yattın. Alkış da ister misin, Styles?" *@soullessanna'ya ithafen yazılmaktadır.♡