22

3.1K 221 106
                                    

Harry;
SENİ SEVİYORUM

Harry;
LANET OLSUN Kİ SENİ SEVİYORUM VE ARTIK BUNU SAKLAMAK İSTEMİYORUM

Harry;
GECELERİ RÜYAMDASIN

Harry;
APTAL AŞIKLAR GİBİ TELEFON BAŞINDA BEKLİYORUM

Harry;
OKULDA YANIMA GELMEN İÇİN DUA EDİYORUM

Harry;
YEMEKHANEYE İNDİĞİNDE, SENİ GÖRDÜĞÜM İÇİN MİDEMDE OLUŞAN TUHAF HİS İLE SAVAŞIYORUM

Harry;
ARKADAŞ FALAN DEĞİLİZ ADELYNN

Harry;
SEN O ÇİZGİYİ ÇOKTAN AŞTIN

Harry;
BENİM İÇİN BETTY'Yİ ÖPTÜĞÜNDE BUNU BİLİYORDUM

Harry;
VE BİRLİKTE UYUDUĞUMUZ GECE

Harry;
BAĞLANMA SORUNUMUN OLMASINA RAĞMEN SANA BAĞLANMIŞ HİSSETTİM

Harry;
BU KORKUNÇ, ANLIYOR MUSUN?

Harry;
MİDEM BULANIYOR, BAŞIM DÖNÜYOR

Harry;
SORUNLARIM VAR AMA UMRUMDA DEĞİL

Harry;
SENİ İSTİYORUM

Harry;
SENİ SEVİYORUM

Ard arda gelen mesajlar yüzümde garip bir ifadenin oluşmasını sağlamıştı. Gülümsemek ile çığlık atmak arasında duruyordum, işaret parmağımı dişlerimin arasına almış, kızarık yanaklarımı gizlemek istercesine gözlerimi kapatmış, bacağımı sonsuz döngüye girmişcesine  sallıyordum. Daha öncesinde yalnızca bir kişiye aşık olduğumu söyleyebilirdim ama şu anki hislerime bakacak olursak sanki ilk defa aşık oluyordum. Bu duygular bambaşkaydı.

Cevap yazmadan telefonu kilitleyip cebime koydum ve sabahtan beri oturduğum sırayı üzülerek terkettim. Ders saatinde olmadığımız için mutluydum, nitekim onu bulmak için yeterli zamana sahiptim. Zaten nereden aramaya başlayacağımı da biliyordum o yüzden hızlıca sol taraftaki koridora ilerledim.

Kısa bir süre sonra, onu ilk baktığım yerde bulmuş olmanın sevincini yaşıyordum. Dolabına yaslanmış arkadaşlarının sohbetini dinliyor, aynı zamanda telefonunu kontrol ediyordu ve bu durum içimi ısıtmıştı. Bana gerçekten değer veriyor olmalıydı.

Kalabalığın arasından geçip onun yanına ulaştığım zaman arkadaşları konuşmayı kesti ve kısa süreli bir sessizlik oluştu. O da beni görür görmez şaşkın bakışları ile yüzümdeki ifadeden bir anlam çıkarmaya çalışmıştı, aynı şekilde arkadaşları da. Tabii hiçbir ipucu vermiyordum. Klasik yüz ifadem ile sadece ona bakıyordum.

"Mesajları atan sen miydin?" dedim emin olmak istercesine. Sorum üzerine stresle duruşunu dikleştirdi ve parmaklarını dağınık saçlarının arasından geçirdi.

"Olmamam mı gerekiyordu?" diye gerginlikle cevap verdi. İstediğim yanıtı almıştım, bu yüzden tek yaptığım bana kıyasla oldukça iri duran cüssesini çizgili tişörtü sayesinde dolaba itmek, ardındansa dudaklarımızı birleştirmek olmuştu.

**

nihayet öpüştüler rahatlayabiliriz

Bad DecisionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin