Pov Jace
"Alec kom je? Het is tijd voor de training!" Schreeuw ik en ga naar de trainingszaal. Ik hoor hem achter me lopen en zijn boog opspannen. "Goed geprobeerd mijn beste vriend" glimlach ik en buk op het moment dat hij schiet. 'Kom op!' Zucht hij en ik lach. "Ik zei toch dat ik alles hoor, voel en zie aankomen..." 'Strever' mompelt Alec en ik grijns. "Dus... klaar voor onze eerste missie als Parabatai?" Vraag ik en hij glimlacht 'helemaal man' zegt hij en ik glimlach.Pov Clary
"Clary concentratie graag" zucht mijn moeder geïriteerd en ik glimlach 'bedoel je dit?' Vraag ik en versla haar in ons gevecht. Ze glimlacht trots "Zo heb ik het je geleerd!" Gilt ze bijna en ik lach. Ik kijk op mijn gsm en zie dat ik een berichtje van Izzy heb. 'Mam mag ik naar het instituut?' Vraag ik en ze knikt. "Ja hoor, vanavond kom ik met onze spullen" antwoord ze en ik knik. 'Wacht... gaan we er eindelijk wonen?!' Vraag ik enthousoast en mijn moeder knikt. 'Omg! Dankje mam!' Ik knuffel haar en ga naar het instituut.
Pov Isabelle
"Alec Magnus zoekt je" zeg ik en hij knikt. 'Dankje om te zeggen Izzy' zegt hij en gaat weg. 'IZZY!!! OMG IZZY WAAR BEN JE?!' Hoor ik een enthousiaste stem schreeuwen op de gang en loop er heen. "Hey! Wat is er?!" Vraag ik nieuwschierig en Clary grijnst. 'Raad maar' zegt ze en kruist haar handen voor haar borst. "Jace heeft je eindelijk gekust?" Vraag ik en ze schud haar hoofd" 'Nee, 10x beter dan dat' "Hmm... ik zou het niet weten Clary..." 'IK KOM HIER WONEN!' zegt ze en ik schrik. "Omg echt?" 'Ja!' Antwoord ze en ik knuffel haar. "Dat is geweldig!" Glimlach ik en zie Jace. "Euhm... ik moet gaan trainen met Magnus en Alec" zeg ik en ga weg. Hopelijk schiet Jace eindelijk eens in actie...
JE LEEST
Twins?!
FanfictionStel je voor... Je zit al heel je leven in een pleeggezin omdat je ouders wisten dat je een gevaar vormde voor hen... je hebt daar een broer en jullie zijn de beste shadowhunters van de buurt. Op een dag staat er een vampier voor je of beter gezegd...