(A/N) + 15

28 1 0
                                    

(A/N) heey sorry dat ik vorige week niet heb geupdate maar het was echt een enorm drukke week voor mij... veel plezier met lezen! Bye x

Pov Jace
Als de helikopter op de grond staat haal ik Christian er uit. Ik breng hem naar een kamer en even later komt Magnus binnen. 'Hey wat kan ik vo- laat maar ik zie het al' zegt hij en gaat zitten. Hij concentreert zich op de wonde en nog geen 10 seconden later schrikt Christian hijgend wakker. "Dankje Magnus... Ik sta bij je in het krijgt" zeg ik en hij glimlacht. 'Geen probleem' antwoord hij en gaat weg. 'Wat is er gebeurt? Waar is Lisa?' Vraagt hij en ik ga naar de gang. "Kom maar binnen" zeg ik en Lisa stormt naar binnen. "Als er iets is roep je maar" zeg ik en ga weg.

Pov Simon
"Ik ben kapot..." mompel ik en ga zitten. 'Je hebt het overleeft' fluistert Izzy en ze knuffelt me. Ik glimlach en geef haar een kusje. "Ik hou van je" 'ik ook van jou...' zegt ze en ik kijk haar aan "Maar?" 'Ik dacht dat je dood was... ik bedoel... dat zeiden ze...' mompelt ze en ik slik. "Wel technisch gezien ben ik ook dood..." 'Ja ja dat weet ik maar ik bedoel echt dood, dood zoals in 'nooit meer terug komen'-dood...' antwoord ze en ik glimlach zwak. "Heb je nu nog niet door dat ik je nooit in de steek laat?" Vraag ik en ze glimlacht. 'Het spijt me... je hebt gelijk' zegt ze en knuffelt me.

Twins?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu