(A/N) + 18

36 1 0
                                    

(A/N) Heey
Sorry dat ik zo lang niet heb verder geschreven, maar ik had enorm veel werk voor school enzo... dit is verlopig het enige hoofdstuk omdat ik me nog even volop ga concentreren op mijn examens enzo komende weken maar ik beloof daarna zoveel mogelijk te schrijven. Lots of Love BrittSlock

Pov Magnus
"Dit doe je elke keer Alec! Telkens als het moeilijk wordt duw je me weg!" Schreeuw ik en kijk hem aan. 'Geef me dan ook niet elke keer het gevoel dat je me niet begrijpt!' Schreeuwt hij en hij gaat naar het balkon. Ik volg hem en ga naast hem staan. "Alec... Wat is er toch aan de hand? We hebben nog nooit ruzie gehad..." fluister ik en kijk hem aan. 'Ik kan het je niet vertellen Magnus... Ik kan het je gewoon niet vertellen...' antwoord hij en ik zucht. "Je kan me alles vertellen Alec dat weet je' zeg ik en hij knuffelt me. 'Ik hou van je dat weet je toch e?' Vraagt hij en ik slik. "Ja dat weet ik... Ik hou ook van jou Alec maar wat verberg je?" 'Magnus hou op!' Schreeuwt hij en ik zucht. 'Ik ben terug een beginnende Shadowhunter...' fluistert hij uiteindelijk en ik slik. "Het spijt me..." zeg ik en knuffel hem. 'Het is allemaal de schuld van Jace en Valentijn... Als Jace hem niet zomaar had laten doen, was dit allemaal niet gebeurt...' mompelt hij en zucht. 'Ik had Clary moeten beschermen... Jace vermoordt me als hij hier achter komt...' gaat hij verder en ik schudt mijn hoofd. "Nee dat laat ik niet gebeuren, dat weet je" zeg ik en hij glimlacht.

Pov Christean
"Hoe kunnen ze het hierbij laten?! Hoe kunnen ze de zoektocht zomaar stoppen?!" Schreeuw ik en Dimitri en Luke slikken. 'Het spijt me Christean, ik kan hen niet verplichten op verder te zoeken. Ze luisteren niet naar vampieren en weerwolven...' zegt Dimitri en Luke glimlacht. 'Nee dat klopt maar ik ken iemand die ons kan helpen...' zegt hij. "Wie dan?" 'Wat dacht je van Clary?' Vraagt hij en ik knik. "Het lijkt me de enige optie..." zucht ik en ga zitten.

Twins?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu