17

29 1 0
                                    

Pov Alec
'Het spijt me... Ik weet dat het voor jou ook niet gemakkelijk is om je parabatai van zo iets te beschuldigen...' zegt Clary en ze gaat zitten. "Het geeft niet... Ik snap dat je het niet graag hoort..." antwoord ik en ga naast haar zitten. 'Dus je denkt echt dat Jace ermee te maken heeft?' Vraagt ze en ik knik. "Maar ik denk dat hij het doet om ons te beschermen..." fluister ik en ze kijkt me aan. 'Dat lijkt al meer op de Jace die ik ken, diegene waar ik verliefd op ben geworden...' glimlacht ze en zucht. 'We moeten terug naar boven voor ze iets door hebben' zegt ze en ik knik.

Pov Clary
Net op het moment dat we boven komen voel ik een steek in mijn buik en slik. Als ik op kijk kan ik mijn ogen bijna niet geloven... 'Het spijt me Clary... Ik moet dit doen...' fluistert Jace en trekt zijn zwaard terug. Ik zie hoe Alec achter Jace gaat staan en fluister "Doe maar Alec... het is Jace niet..." en Valentijn lacht. 'Nee inderdaad het is Jace...' zegt hij en kijkt naar Alec. 'Maar mijn hulpje zou me toch niet verraden... Of wel Alec?' Vraagt hij en ik slik. "1 probleem Valentijn... ik wist er al van..." mompel ik en steek hem. Hij slikt en glimlacht zwak. 'Die had ik moetek zien aankomen...' fluistert hij en valt neer. 'Clary!' Hoor ik iemand schreeuwen maar daarna wordt alles zwart...

Pov Luke
"Wtf Alec! Hoe kon je nu aan zijn kant staan?!" Schreeuw ik en hij slikt. 'Hij heeft Jace... Als ik niet meewerkte met zijn plan waren we er allemaal geweest...' zegt hij en ik zucht. "Eerst laat je Jocelyn vermoorden en daarna laat je Clary neersteken... Je bent officieel je titel van Shadowhunter kwijt... Daar overtuig ik de kloof persoonlijk van" zeg ik en ga weg.

Twins?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu