"Am ajuns. Să înceapă distracția.", spune Harry entuziasmat, iar eu doar îmi dau ochii peste cap la cât de copilăros poate fi. Cobor din mașină, și privesc spre clubul imens. Muzica se aude încă de afară. Iar unicul lucru pe care îl vreau acum este să intru acolo. Am treburi mai importante decât să beau prin baruri. Treburi precum răzbunarea fratelui meu. Într-o săptămână nu am făcut nimic. Iar asta mă demoralizează. Cu fiecare clipă care trece fără să fac ceva în folosul soluționării problemei mă face să cred că nu voi reuși niciodată să rezolv ceva.
"Umm... Kristy totul este mult mai interesant înăuntru.", îl aud pe Harry din spatele meu. Mă întorc și îl văd cu un zâmbet tâmp pe față. Îmi iau ochii de la el, și îi văd puțin mai în spate pe Liam și Jade care veneau spre noi, privirea mea a căzut de la zâmbetul radiant de pe fața lui Jade la mâinile lor împreunate.
Ridic o sprânceană spre Liam, iar acesta îmi aruncă o privire de "Nu întreba."
"Haideți să mergem.", spune Harry, lăsându-și mâna pe talia mea, pentru a mă condce. Am strâmbat din nas deszgustată de gestul lui, și i-am dat mâna la o parte. A mârâit, semn că nu este deacord cu ceea ce am făcut, dar asta este, domnul Styles va trebui să învețe că nu poate primi tot în viață.
Am intrat în club, muzica dată la volum maxim deranjându-mi timpanele. Mă simt lipită de un piept tare, apoi niște buze îmi ating urechea, trimițând-mi fiori reci pe șira spinării.
"Stai doar pe lângă mine.", îmi șoptește Harry, apoi mă ia de mână și mă trage prin mulțime până la bar.
"Ce bei prințesă?", mă întreabă Harry arătându-mi un zâmbet șarmant.
"Orice bei și tu.", spun simplu lăsându-mi capul în palmă.
"Cineva nu are o stare bună.", spune amuzat, iar eu oftez, și încep să-mi masez tâmplele.
"Am impresia că nu voi reuși niciodată.", murmur.
"Hey s-a întâmplat ceva?", mă întreabă punându-și brațul pe umărul meu.
"Doar viața mea de rahat.", spun iar barmanul ne întinde băuturile care presupun că sunt foarte tari. Băuturi pe care nici nu am observat când Harry le-a comandat.
"Va fi bine, nu ești singură.", spune iar eu oftez.
Iau paharul și las o cantitate mare lichid să alunece pe gât. Ignor senzația de arsură din gât nu chiar plăcută, pe care mi-o oferă tăria, continuând să beau și să tot beau. Și abia aștept ca senzația de euforie provocată de alcool să mă invadeze.
"Cred că trebuie s-o iei mai ușor.", spune Harry și-mi zâmbește compătimitor.
Las paharul care nu mult timp în urmă era plin, acum gol pe masă. Mă ridic de pe scaun, capul mi se învârtea puțin dar dețineam echilibrul de care aveam aveam nevoie.
"Haide.", spun spre Harry, referindu-mă la ringul de dans. Harry mi-a zâmbit pervers, și a lasăt paharul aproape neatins pe masă urmându-mă. Ne-am făcut loc printre tinerii înferbântați, pe ringul de dans.
Ne-am lipit corpurile unul de altul, și am început să mă mișc lasciv pe ritumurile muzicii. Atmosfera dintre noi a devenit una incitantă. Îl simțeam pe Harry tare sub mișcările mele, iar asta îmi dădea mai multă încredere. Și-a lăsat brațele pe talia mea, și m-a întors brusc cu fața spre el. M-a privit preț de câteva clipe apoi, și-a izbit buzele de ale mele, sărutându-mă păcătos. Și-a încolăcit mai bine brațele în jurul spatelui meu, lipindu-mă și mai mult de el, putând să simt și mai bine cât de tare este de fapt. Făcându-mă să gem în sărut, iar pe Harry să rânjească. Buzele lui au călătorit de la buze mele, la maxilar până a ajus la urchea mea, suflând aer cald peste lobul urechii.
CITEȘTI
I'm a criminal
ActionCe faci atunci cînd cineva îți ia tot ce ai mai scump? Cînd cineva îți omoara fratele? El fiind toata viața ta. Exact, te răzbuni. Aşa a facut şi ea. Kristy o fata care a crescut de la 8 ani fără părinți din cauza că aceştia au murit într-un accide...