Capitol 5

61 6 1
                                    

"Kristy el este Harry. Un prieten.", spune făcînd semn spre claia creață. Da iar tipul ăsta, mai întîi în club, apoi la școală iar acum fix în casa mea.

"Harry ea este verișoara mea, Kristy."

"Încîntat de cunoștință.", spune Harry zîmbind cu subînțeles la mine.

"Stai departe de mine.", spun serioasă.

"De ce?", întreabă Liam amuzat de situație. Nu văd nimic amuzant, dar mă rog.

"Pentru că nu-mi plac băieții de genul lui.", spun și strîmb din nas cînd îmi apare în minte imaginea cu el beat.

"Adică băieții hot, cu farmec, abdomen de invidiat, buni la pat, nu-ți sunt pe plac?", îi aud vocea groasă a lui Harry, îmi întorc privirea spre el și îi văd mutra de tîrfă jignită. Îmi dau ochii peste cap, apoi îi dau replica.

"Nu-mi plac tipii care se îmbată ca porcii apoi își confundă iubitile.", spun iar începe să rîdă, și chiar nu înțeleg ce este amuzant.

"Nu am iubită. Eu mă dădeam la tine."

"Data viitoare nu te mai îmbăta, poate o să ai mai mult succes.", spun indiferentă.

"Ok recunosc, nu am făcut cunoștință în cel mai frumos mod. Iar ca să-mi acopăr greșeală o să-ți stau la dispoziție, și îți voi îndeplini toate dorințele timp de o săptămînă.", spune și rînjește cu subînțeles.

"Uite una, dispari.", spun dur.

"Hai, gata, gata.", se face auzită vocea lui Liam care pînă acum doar a stat de mobilă acolo. "Era amuzant la început, dar se transformă într-o telenovelă de prost gust. Harry este aici pentru că mergem în seara asta în club."

"Așa, și eu ce treabă am cu asta?", întreb indiferentă.

"Și tu mergi cu noi.", spune Liam entuziasmat, și mai avea puțin și începea a bate din palme ca un copil mic.

"Cine spune?", ridic o sprînceană.

"Eu spun.", spune mîndru, și aș vrea să-i dau o palmă, să-i șterg rînjetul. Eu îmi iubesc vărul, dar este așa enervant uneori. Și chiar cînd vreau să-i dau o replică mă oprește. "Nu poți spune nu. Îmi ești datoare, mai știi eu am mers cu tine ieri, tu mergi cu mine azi."

"Bine, fie.", oftez eu. 


Mă întorc pe călcîie și mă îndrept spre camera mea. Îmi aranjez repede părul, mă machiez. Îmi aleg din garderobă o fustă  creion din piele, cu o palmă mai sus de genunchi și o cămașă cu carouri negre și roșii, care se asorta perfect cu fusta din piele, iar în picioare am încălțat o pereche de pantofi roșii cu un super toc, conștientă că mîine mă voi blestema pentru asta. Mi-am verificat încă odată machiajul, apoi am părăsit camera. Am lăsat tocul patofului să atingă treptele făcînd un zgomot care a atras atenția celor doi băieți.

Liam mă privea mîndru, cu o privire ce spunea "Asta este verișoara mea", iar Harry ei bine, el mă privea cu o privire perversă, parcă dezbrăcîndu-mă din priviri, tipic Harry.

"Lima te superi dacă o să mi-o trag cu verișoara ta?"

"Dacă nu ai fi fost prietenul meu, te-ai fi trezit deja cu un pumn în maxilar, doar pentru că ai întrebat.", spune dur. "Să nu te prind că te atingi de verișoara mea, Harold."

"Nu-mi spune Harold, știi că nu-mi place asta. Vorbești deparcă ți-aș viola verișoara, va fi de comun acord. În fine cine nu ar vrea o partindă cu mine, să fim serioși.", spune Harry plin de sine.

I'm a criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum