Îmi aud alarma telefonului sunînd, care îmi întinde nervii la maxim deja de cinci minute, oftez cînd realizez că nu se va opri de una singură. Mă ridic în fund dar o durere de cap îngrozitoare mă face să cad la loc. Ce mama naibii? Înjur în barbă, frecîndu-mi tîmplele. Îmi duc mîna spre noptieră, unde era telefonul meu, îl iau fără să mă ridic și închid alarma aia enervantă. Îmi mijesc ochii la imaginea pe care o aveam pe fundalul ecranului. Eram eu și Harry, eu îl sărutam pe obraz, iar el zimbea arătîndu-și gropițele, pe care abia acum le descopăr.
"Ce mama naibii s-a mai întîmplat ieri?", spun aruncîndu-mi telefonul care ajunsese undeva pe podea. Apoi am început să cotrobăiesc prin creierul meu după evenimente din seara trecută. Găsesc doar fragmente cu mine dansînd ferbinte cu Harry pe ringul de dans.
"Băgami-aș..."
"Ho-ho, cineva nu s-a trezit bine?", îl aud pe Harry vorbind, ce caută ăsta aici. Dar nu reușesc să găsesc un răspuns logic pentru că acesta sare în patul meu, eu țipînd la reacția asta a lui.
"Mă puteai zdrobi, nătîngule.", strig la el.
"He-he, cineva are dureri de cap din cauza că a băut prea mult aseară?", întreabă Harry zîmbind drăcește. Cum dracu poate fi în toane așa bune, cînd ieri era la fel de beat ca mine.
"Da, da. Rîde că ieri am băut ca o vacă. Foarte amuzant.", spun sarcastică, încerc din nou să mă ridic din pat dar mă ia cu amețeli, și mă las să cad pe pernă, oftînd.
"Oh, ești într-o stare nașpa de tot. Stai aici îți aduc eu o pastilă să-ți ia durerule.", spune și mă privește grijuliu. Ba face mișto de mine, ba este grijuliu, ciudat băiat, ce să zic. "Apropo de vaca, eu prefer să spun că erai ca o micuță tigroaică. Știi fundul tău se mișca perfect peste membrul meu întărit, care apropo era mai tare ca o piatră pentru tine.", spune privindu-mă pervers. "Îmi place cînd ești beată, ce-ar fi să bei mai des."
"Harry pastila ACUM.", strig la el, dar regrat asta deîndată ce durerea din capul meu se amplifică, eu mîrîind la durerea pe care trebuia s-o suport. El doar a chicotit, apoi am auzit ușa închizîndu-se, semn că a plecat.
Doamne la cît de mult am băut ieri mă miră că încă mai sunt virgină. Dacă mai sunt... Va trebui să-l întreb pe Harry asta. Ce fac eu, beau ca tîmpita, nu merg la școală, m-am certat cu profa de istorie, care sigura nu va vrea să-mi scoată notă din cauza asta, am făcut cîteva accidente... părinții mei sigur nu ar fi mîndri de mine, doamne cît de mult aș vrea să-i am lîngă mine, să fim familia frumoasă care eram.
"Uite pastila ta.", spune Harry, și-mi întinde acea pastilă și un pahar cu apa, iau acea pastilă punîndo pe limbă, apoi am luat o înghițitură mică de apă, lăsînd pastila să alunece în josul gîtului. Harry a luat paharul din mîna mea și l-a pus pe noptieră, apoi s-a așezat în patul meu, și-a pus mîinile pe talia mea și m-a tras spre el.
"Harry ce faci?"
"Stau cu tine pînă te faci bine."
"Știi că pot sta și singură?"
"Știi că poți fi mai puțin enervantă?", mă las bătută și nu-i mai răspund. Doar aștept ca durerea să plece.
"Harry?", spun încet, după vreo zece minute în care doar am stat.
"Da prințesă?"
"Prințesă", decînd îmi spune el prințesă? Las asta pe mai tîrziu.
"Noi am făcut ceva aseară?"
"Înafară de faptul că am dansat ca nebunii, toată noaptea pînă la închidere?"
"Adică noi doi am..."
CITEȘTI
I'm a criminal
AcciónCe faci atunci cînd cineva îți ia tot ce ai mai scump? Cînd cineva îți omoara fratele? El fiind toata viața ta. Exact, te răzbuni. Aşa a facut şi ea. Kristy o fata care a crescut de la 8 ani fără părinți din cauza că aceştia au murit într-un accide...