7

173 8 0
                                    


Ulaşın verdiği linke tıklandığımda karşıma küçük yeşil yazılar geldi. Ne olduğunu çıkaramadığım değişik şeyler  yazıyordu.

Büyük ihtimalle bir simülator oyunu. Kullanıcı adı ve şifre istiyor. Ama bunun için ilk önce hesap açmam gerekiyor.

kullanıcı adı : gece
şifre : seniseviyorum 

Hesabı açtığımda karşıma birden fazla oda ismi çıktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hesabı açtığımda karşıma birden fazla oda ismi çıktı. Hangisini seçeceğim hakkında hiç bir fikrim yok. 
Ulaş'a mesaj attım.

siz: ulaş hangi odayı seçeceğim?  *fotoğraf*

ulaş: en alttan sekizinci

siz: yani?

ulaş: 224 640 85 numaralı olan

siz: tamam.

Ulaşın dediği numaralı odaya tıkladım. Bana kulaklık ve mikrofon lazımdı çünkü burada öyle iletişim kuruyorlardı.

Bilgisayarla telefonu yatağıma bırakıp odamın kapısına ilerledim. Yavaşça kapıyı araladım, attığım her adımda parkeler gıcırdıyordu. Annemin veya babamın uyanması an meselesi. Sessizce salona geçerken masanın üzerinde duran kulaklık ve mikrofonu elime aldım. Onlar her zaman oradaydı, bu yönden şu an kendimi şanslı hissettim.

Parmak uçlarımla yukarı çıkarken merdivenlerden sesler çıkıyordu. Ve her çıkan seste yüzümü buruşturuyordum.

Odama geldiğimde ışığı açtım ve kapıyı yavaşça kapadım. Bilgisayarımı kucağıma yerleştirirken kulaklığı ve mikrofonu rahat kullanabileceğim şekle soktum.

gece : hey.

gece : kimse yok mu?

Mikrofonumu tekrar inceledim, normalde çalışıyor olması gerekirdi. Çalışıyordu da. Ama kimse sesime karşılık vermemişti.

Aklıma en iyisi Ulaş'a mesaj atmak geldi. Belki de kullanıcı adımı gece yaptığım için beni tanıyamamıştı.

siz : Ulaş, şu an oyunda mısın?

ulaş : evet.

ulaş : sen neden hala gelmedin?

siz : ses verdim ama kimse geri dönmedi.

ulaş : hey gece sen misin?

siz : evet, beğenemedin mi?

ulaş : yeni bir kız arkadaş buldum diye sevinmiştim, lanet olsun hayallerimi yıktın ;(

siz : oyuna dönüyorum

ulaş : haha tamam tamam gece yaptığın için sevindim. Sana uzun zamandır gece demiyordum değil mi?

siz : Oyunda görüşürüz.

Bu girdiğim oda biraz değişikti.Sayılı kişiler vardı yanda gözüküyordu.6 kişi vardı bu oynadığım bölümde diğer bölümlere bakılırsa bu oldukça az sayıda insanın olduğu bi yerdi.

Mikrofona yaklasip tekrar denedim.

gece:hey merhaba

ölüm : şu lanet sesini kapatıcak mısın?!

Neden bu kadar kaba davranmıştı
anlamadım.

gece : ben burda yeniyim sadece merhaba demek istedim

ölüm : bende sana kapak çeneni dedim sonra konuşursun

Ne diceğimi bilemedim ve susmayı tercih ettim. Ulaştan mesaj geldi.

Ulaş:
Doğa Kayra oyundayken bölüme girme

"Neden peki"

Ulaş:
Zamanla anlarsın sen beni dinle

"Tamam"

Bu Kayra denilen çocuk ne tür bi manyaktı zamanla öğrenecektim. Erkek olduğunu sesinden belli etmişti Kayra.

Dışarı çıkmalıydım.Sahile inip rahatlatıcı olmasını umduğum denizi seyretmeliydim.

Oyundan FazlasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin