"Beni çok mu özledin doğa" sonra kahkaha attılar.Bense onlara bakmaktan başka birşey yapamıyordum.Şu an sadece bilgisayarda yüzünü gördüğüm kız tam karşımdaydı.
"b-ben"
"tanrım hala mı şoku atlatamadın" şu an nasıl göründüğümün farkında değildim fakat ah tanrım şu an lavin burada.
"niye maskeni takmadın Doğa,unutma sen o maske varken gece'sin" saçları çok guzel gözüküyordu.Fiziğide öyle.Başımı Ulaşa çevirdiğimde yüzüne bi maske takmıştı.Şaşırmam daha da artmıştı.
"Ulaş?"
"Ben Ulaş değilim,ben sessizlik"
"Sen Ulaş'sın"
"Hayır" aklıma yeni yeni geliyordu.O şuan maske takıyordu o sessizlikti.Fakat aklımı kurcalayan şeyler vardı.
"Ulaş sen beni soktuğun bölümde değilsin.Sessizlik başka biri ve senin gibi konuşuyor.Sen benim oyunda ne yaptığımı biliyorsun.Fakat sen bölümde değilsin.Bunları bana hemen anlat"
Ulaş derin bi nefes aldı."Chantom(lavin oluyor) sayesinde biliyorsun o bölümün hacker ı bana yardımcı oluyor"
"Bana yalan söyledin"
"Hayır söylemedim" ve bunun gibi şeyler dedi. bana bunu inandirdi.Biz bakışırken telefonumun zil sesi duyuldu.
"Efendim Pamir"
"*ağlayarak* Doğa eve gel lütfen"ve telefon kapandı.
"benim gitmem lazım"
"Gitme" lavin kolumdan tutmuş bırakmıyordu.
"gitmem lazım arkadaşım kötü durumda"maskesini çıkartmak istiyordum.Gözleri.Ekrandan fark etmemiştim ama birisine çok benziyordu.
Gözlerine baktığımı fark ettiğinde hemen başka yere baktı
"çok mu seviyorsun arkadaşını veya Pamir mi demeliyim" Ulaş boğazını temizledi.Onu durması için uyarıyordu.
"sen Pamir olduğunu nerden biliyorsun" kahkaha atmaya başladı.
"bu gözler sana hiç mi tanıdık gelmedi"bi türlü hatırlayamıyorum.
"pekii Miya'yı hatırlıyo musun?"bu söz bu ad bana fazla yakındı.
"Doğa tamam git sen" Ulaş dedi.Yoksa sessizlik mi demeliydim.
Hızlı adımlarla bardan çıktım.Eve koştum cidden koştum.Eve vardığımda Pamir dizlerini kendine çekmiş koltukta duruyordu.
Beni fark ettiğinde hemen boynuma sarıldı.Hıçkırıkları çoğalmıstı.
"Doğa ben yaşamak istiyorum,nefes almak istiyorum,hayatın güzelliklerini görmek istiyorum"
"sakın ol Pamir lütfen" bana daha sıkı sarıldı.
"Ben yaşayamadım Doğa hiç hemde,annem beni bıraktı ben nefes almamaya başladım bu hayatta annem gittikten sonra ilk defa mutlu olmuştum Doğa ben yaşamak istiyorum" göz yaşlarından gözleri gözükmüyordu.
"Biliyo musun,artık hep yanında olucam söz veriyorum.9 ay birlikteyiz ve bu devam edicek bana güven" ayrı eve çıkabilirdim o yaşa gelmiştim ailem izin verirdi.Pamir le aynı gibiydik.
********
Yatağıma yattığımda aklıma Miya ismi geldi.Hatırlamaya çalışıyordum.Lavin o gözler ve Miya aklımı kaçırcaktım.Aklımı kurcaladım ve ve.....hayır o olamazdı dimi? O Miya olamazdı O Lavindi ismini değiştirmiş olamazdı dimi? Hem o ölmemiş miydi?