"Doğa kalkmazsan su dökücem"
annemin tehditķar sesine karşı uyuma taklidime son verdim.Gözlerimi açtığımda annem üstünü dışarı ya uygun bi şekilde giyinmiş kolunda çantası vardı."Noluyo anne?"
"Sana dün söylicektik ama uyumuşsun"
"hadi soyle"
"biliyorsun biz işlerimiz şakaya gelmeyecek türden önemli"
"evet biliyorum"
"hem sende büyüdün bizi anlarsın başının çağresine bakacak yaşa geldin"
"anne ne uzattın be"
"biz babanla yeni bi proje için ki bu proje harika bişey.8-9 ay yokuz.Görüntülü konuşuruz tatlım kredi kartın var biliyosun istediğini al.Ev sana emanet ve kendine iyi bak"
"anne 8-9 ay çok fazla değil mi?"
"tatlım az bile neyse uçağa geç kalıcaz seni seviyoruz tatlım"
alnımdan öpüp aceleyle odamdan çıktı.İdare edebilirdim herhalde.Birazda kafa dinlerdim.Mutfağa geçip kahvaltı yaptım ve odama çıktım.Bugün dışarı çıkmak için güzel bi güne benziyordu ve hapımda bitmişti Ulaş tan almalıydım.
"Alo Ulaş?"
"Efendim" soğuk bi sesle demişti bunu nedenini anlayamadım.
"Buluşalım mı şey hem hapımda bitti de" bunu utanarak söylemiştim istemek zordu cidden.
"depoya gel" ve tekrar yüzüme kapadı.Bu günlerde neden herkez yüzüme kapatıyordu.
Bara doğru yürüdüm bi yandan da etrafa dikkatle bakıyordum sanki hiç dışarıya çıkmamış gibi.
Bı anda bişeye çarptım.
"p-pardon Doğa??" sesin geldiği yere doğru baktığımda Pamir'i gördüm.
"tamam sorun yok pamir"
"maske niye takıyorsun? birşey mi oldu?"
"bişey yok cidden pamir acelem var sonra konuşalım"
"Sana mesaj atarim Doğa" başımı "anladım" anlamında salladım
Bara geldiğimde direk depoya indim bütün gözler üstümdeydi hissedebiliyordum.Depoya açılan kapıyı ittiğimde Ulaş benım onu göremeyeceğim bi yerde telefonla konuşuyordu.
"Ona söyleyemem anla beni bak lutf-" ve küfür etti.Anlaşılan telefonu yüzüne kapamıştı.
Beni gördüğünde şoka uğradı.
"D-Doğa s-sen ne arada g-geldin"
kekeliyordu neyden bu kadar cok korkuyordu."daha yeni geldim şimdi" rahatlamış bi ifadeyle yanıma geldi.
"Al bunları" hapları veriyordu.
"tamam iyi günler" yüzünde şüpheleniyor gibi bi ifade vardı.
"Bişey duymadığına emin misin?"
"evet" ve koşar adımlarla depodan çıktım.Karşıma İris çıktı ama onla da konuşmak istemiyordum.
pamir:doğa ben çok kötüyüm(10.27)
siz:bizim eve gel pamir bende çok kötüyüm(10.40)
Ona herşeyi anlatıcaktım buna karar verdim.O beni dinlerdi dimi?