Capitolul 8

17.1K 1.1K 50
                                    

Si iata-ma din nou in clubul acesta. In clubul unde aveam acela amintiri vii cu Nova. Dansul. Atingerile. Sarutul. Imi duc mana la frunte si oftez apoi golesc paharul de bautura pe care mi-l adusese Hanna. Eram aici la ziua unei colege de facultate. Danielle era o fata draguta ai carui parinti aveau suficienti bani cat sa-i ofere ficei lor o aniversare de douazeci si unu de ani pe masura intr-un club de noapte. Trecuse o saptamana de cand nu mai vorbisem cu el sau decand il mai vazusem. Nu mai urca la etaj, sau cel puţin nu-l mai vedeam eu, nu mai venea la noi in camera. Chase venea la fel de des, dar avea grija sa nu-l aduca in discutie cand eram eu de fata. Nici la cantina la facultate nu mai statea cu noi la masa.

Hanna era mai fericita ca oricand. De ce? Pentru ca imi petreceam din ce in ce mai mult timp cu Spence. Era un tip super. Mancam impreuna, am iesit si la cumparaturi odata, a fost amuzant. Vorbim la telefon...

Lumea incepe sa ne considere un cuplu deja desi noi nu am discutat niciodata despre asa ceva. Cleo se uita la fel de urat la mine. Toata lumea se distra in seara aceasta. Eu, nu imi gaseam locul deloc. In plus rochia asta ma manca groaznic in zona sanilor.

Treaba cu anuntul acela a fost uitata intre timp. Mai sunt unele persoane care se uita la mine ciudat, insa... nu ii mai bag in seama, sau incerc sa nu o fac. Am mers la bar ca sa mai cer una din asta. Era buna orice o fi fost.

-Da-mi si mie ceva tare omule.

M-am crispat toata la auzul acelei voci. La naiba. El ce cauta pe aici. Am facut si proasta miscare de a imi întoarce privirea spre el. Avea din nou ochii rosii si injectati. Era drogat. Barbatul care servea ii impinge paharul cu bautura de culoare aramie. Il apuca si il da pe gat dintr-o inghititura. Ochii i se fixeaza pe mine. Of, fir-ar. Imi intorc rapid privirea dar palma sa se lipeste de suprafata neteda a barului. E exact langa mine. Ii simt parfumul combinat cu damful de alcool. Nasului meu nu-i place combinatia asta.

-Ia uite cine e aici. Ce faci nevestico? O duci bine cu amantul?

Ma stramb si vreau sa plec, dar se pune in fata mea.

-Nu atat de repede. Tu, incepe si degetul i se atinge de decolteul meu, tu imi datorezi niste scuze din cate imi amintesc eu.

-Eu? Pentru ce sa-mi cer eu scuze, Aiden? Ce ti-am facut eu?

Maraie amenintator.

-Pentru ca... m-ai acuzat pe nedrept.

Acum inteleg. Ii imping mana de pe mine.

-Eu nu te-am acuzat de nimic, altii au facut-o. Nu-ti datorez nimic. Da-te.

Rade.

-Nu vreau. Ce ai de gând?

Nu o sa-i dau satisfacţia sa ma cert cu el. Ma intorc cu spatele si ma uit dupa barman. Unde era cu bautura mea?! Un brat solid barbatesc imi inconjoara talia si ma lipeste de un corp tare si cald. Ii simt respiratia umeda pe umar. Ma feresc. Lui nu pare sa-i placa asta. Cealalta mana imi apuca gatul si ma ţintuieşte pe loc. Buzele i se lipesc de urechea mea.

-Nu stiu de ce, dar ma enerveaza la culme atitudinea asta.

-Care anume? ma chinui sa intreb.

-Asta in care te crezi tu mare doamna, ma enerveaza superioritatea. Mai ales ca acum doua saptamani in acelasi loc te lingeai cu mine...

Nu ma credeam in niciun caz superioara.

- Nu ma cred mai presus de altcineva Aiden, incerc sa fac ceea ce ar fi trebuit sa fac de la inceput.

Isi ridica o spranceana si isi trece limba peste buze lasand o pelicula usor lucioasa sa se vada pe buzele rozalii.

-Anume?

NOVAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum