Capitolul 44

16.9K 1K 112
                                    

NOVA 

Incepe sa ma enerveze groaznic sa stau peste program la munca. La ora asta ar trebui sa fiu acasa si sa ma joc cu baiatul meu si eu stau aici ingropat in hartoage. Oftez si iau ultima gura de cafea din cana pe care mi-o facusem acum zece minute. Beau mult prea multe cafele. De vreo doua luni ma tot gandesc la o chestie si simt ca daca nu incerc ceva in sensul asta o sa incep sa ma dau cu capul de pereti. Proful care m-a ajutat sa intru in firma asta ma poate sfatui si in legatura cu ideea mea. Totusi asta inseamna ca trebuie sa castig ceva mai multi bani. Mai am o parte din cei luati pe terenul din Detroit pe care era construita darapanatura aia pe care candva o numeam "casa", desi nu semana cu una.

Inchid si ultimul dosar si il pun deasupra celorlalte. Ma las pe spatarul scaunului negru dintr-o imitatie jalnica de piele. defi am primit o promovare, pentru mine asta e egal doar cu si mai multa munca. Unii ar zice ca am conditii mai bune si bani mai multi. Da si asta e adevarat, dar timpul meu liber e mai putin. Si la dracu ca nu pot ramane asa. Iepurasul a inceput facultatea de o luna si pana acum nu a prea dat pe la cursuri. Oricat ar incerca sa le recupereze, daca eu vin la ora cinci dupa amiaza sau si mai tarziu nu are ce cursuri sa mai recupereze la ora aia. Si Matty evident nu poate ramane singur. Mama ei lucreaza de asemenea si chiar daca mi-a zis ca poate renunta la slujba ei ca sa ne ajute cu copilul, nu am sa accept asa ceva. Ideea principala ar fi ca trebuie sa fac rost de bani ca sa imi pun in aplicare ideea de afacere. Daca merge bine atunci imi castig timpul liber. 

Am ajuns acasa in sfarsit. Urasc traficul din New York. Mai ales ala de la orele de varf. E o adevarata durere in fund. Imediat ce intru pe usa las cheile si ma descalt si direct la iubirea mea mica ma duc. Il pot auzi inca din living cum vorbeste pe limba lui. Se aude din dormitorul nostru. Deschid usa incet sa nu il speri navalind ca un animal ce sunt.  Iepurasul era langa el si ii zornaia o nu stiu ce jucarie in fata. Ea se uita la mine si zambeste. 

-Gata nu mai e atent la jucarie, te-a vazut pe tine, zice si rade.

Intradevar. Micutii lui ochisori albastrii erau acum fixati pe mine. Nu stiu daca e normal dar eu zambesc ca un tampit cand sunt in preajma lui. Ma apropii si ma asez in pat langa el. Ma aplec si il pup pe Matty pe fruntea micuta. Are pielea atat de fina si miroase a bebelus. Mai nou sunt inebunit dupa mirosul lui. Incepe sa gangureasca cat puteau micutii lui plamani de tare.

-Ce zici tu tati acolo? Hm? Cred ca ma certi unpic ca am venit asa de tarziu. 

Il prind de manuta si ii mangai usor degetele cu degetul meu mare. De asta ziceam ca incep sa imi urasc slujba. Ma tine departe de el si nu imi place absolut deloc. 

-Te iubeste prea tare ca sa se certe cu tine, Nova.

Mda, iepurasul nu pierde nicio ocazie sa imi spuna ca atat ea cat si Matty ma iubesc. 

-In plus, continua ea, el a stat treaz pana acum ca sa il bage tati la culcare.

Imi inalt o spranceana spre ea si salta din umeri. 

-Chiar asa? zic si ea aproba.

-E schimbat, mancat si imbaiat, si totusi foarte treaz si vioi. Si de obicei la ora asta doarme, deci imi place sa cred ca te astepta pe tine. Ca si mine de altfel. 

Zambetul imi scapa pe buze inainte sa ma pot gandi macar sa-l opresc. De fapt, nu, nu vreau sa-l opresc. Pentru ca sunt fericit. Am o stare pe care nu am mai experimentat-o inca de cand s-a nascut Matty. As putea spune ca sunt...implinit. Daca as putea sa rezolv problema asta a timpului ar fi si mai bine.

-Vezi...ce ti-am spus, sopteste iepurasul si ma aduce inapoi cu gandurile in realitate. Nu inteleg ce vrea sa spuna pana nu imi face semn spre micutul nostru. Adormise. tinand strans degetul meu cu manuta lui mica. Iar se intampla si imi scapa un alt zambet.

NOVAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum