Capitolul 13

18.1K 973 126
                                    

Auzeam zgomote si fosnaieli, dar nu indrazneam sa ma trezesc. Asta pana cand o atingere rece pe spate m-a facut sa tresar. Am deschis ochii incet.  Lumina imi deranja ochii si capul imi vajaia dar m-am chinuit sa ii tin deschisi.

-Hai, trebuie sa ne intoarcem. Am curs peste doua ore.

Maresc ochii si ma ridic in fund. Proasta miscare. Ma stramb imediat si gem infundat. Ranjetul lui pervers ma face sa ma stramb la el.  Imi amintesc ce s-a intamplat. Vag, dar imi amintesc. Doar ca nu voi mai lua in viata mea droguri. Ca veni vorba simt ca o sa vomit in orice clipa. El imi intinde o pastila si o sticla de apa desfacuta. Stiu ce e asa ca nu zic nimic intrucat sunt de acord, o iau. El e deja imbracat si aranjat si arata perfect. Eu pe de alta parte, ma simt rau si arat rău. Ma ridic cu tot cu cearsaful si merg in baie sa ma spal puţin. Dupa ce ies, imi caut rochia si lenjeria pe jos invelita in prosop. Nova nu e in camera. Imi desfac prosopul si imi iau chilotii pe mine apoi sutienul si ma chinui sa-l inchid. Cred ca el mi le-a adus din masina, din cate tin eu minte nu erau pe mine cand am intrat in camera asta. O pereche de maini se aseaza peste ale mele si ma ajuta sa-l inchid. Ma aplec să iau rochia de pe jos avand o puternica culoare rosiatica in obraji, el e inca in spatele meu. Perversul... Iau rochia pe mine si imi dau parul ca sa o inchida. Nu zice nimic si trage fermoarul. Pantofii imi sunt inca in masina asa ca ma intorc spre el.

-Gata, putem pleca.

Se uita la mine cu o privire indescifrabilă.

-Ce-i?

-Ziceai ca o sa ma palmuiesti dimineata, inca n-ai facut-o.

Ma încrunt.

-Spre norocul tau si ghinionul meu, imi amintesc ce s-a intamplat si cine a inceput, deci... N-am de ce sa te palmuiesc, cred.

Merg spre usa si stiu ca e in spatele meu. Iesim afara si descuie masina iar eu ma fac mai rosie ca racul. Nova porneste avand un ranjet idiot pe fata.

-Termina.

Rade.

-Nu fac nimic.

Ma încrunt.

-Razi de mine.

Acum rade pe bune.

-Vezi, razi de mine, termina.

-Uite ca nu vreau, ce vei face? Ma violezi? Zice si rade zgomotos.

Il plesnesc peste brat si se incrunta uitandu-se la mine nervos.

-In viata vietilor tale sa nu ma mai atingi asa altfel iti va parea rau.

Ma stramb ca un copil care tocmai a fost certat. De ce s-a aprins asa tare? Nici nu l-am lovit suficient incat sa simta durerea. Nova si isteriile lui.

Se aude un telefon sunand si imi dau seama imediat ca e al lui. Il scoate din buzunar fiind atent la drum si raspunde punand pe difuzor.

-Ba, stii unde e Ava? Se aude vocea usor panicata a lui Chase si in fundal o pot auzi pe draga mea colega de camera bombonind. Nova ranjeste. Omul asta e bipolar. Sau poate mai grav de atat e complet smintit.

-De unde mama zmeilor sa stiu eu unde e nebuna aia?!

I-am aruncat cea mai urata privire a mea si am scos si limba dovedindu-mi inca o data caracterul copilaros.

-Am intrebat doar. Nu a mai ajuns si nici Spencer nu raspunde.

Acum Nova trece la cealalta extrema si pare foarte suparat.

-Nimic nou pentru pampalaul de Walsh, nu e in stare de nimic.

-Tu unde esti, apropo?

-Treaba mea.

NOVAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum