Capitolul 50

13.7K 777 119
                                    

Opresc masina in fata casei si expir zgomotos. Am avut numai zile aglomerate si pline la munca toata luna. Incepe sa mi se ia de-a binele. Atat mie cat si lui Chase. Sa pornesti ceva de jos nu e usor. Chiar deloc. Si noi abia ne punem pe picioare, pana reusim sa ne ridicam de-a binele mai e o gramada de munca.

Dar...asta e. Trebuie sa reusim. Nu se poate altfel.

Cobor din masina si iau geanta ticsita cu foi si dosare pe care ar trebui sa le numesc "acte importante", de pe scaunul pasagerului de langa sofer. Merg spre intrarea in casa. Macar pe asta am terminat-o de vreo trei luni. A luat ceva timp, dar a trebuit sa modific putin planurile de constructie odata cu ultima noutate aparuta. Imi scot cheile si deschid usa apoi intru. Las geanta la intrare pe un dulapior. E teribil de liniste ceea ce nu e absolut deloc normal. Grabesc pasul si traversez holul de la intrare apoi ajung in living. Niciun zgomot de desene, nimic... Aud cateva zgomote la bucatarie. Apa de la chiuveta care curge. Fac un pas in directia aia insa ma opresc.

-Tati!

De indata ce aud strigatul acela si zgomotul de pasi micuti si grabiti sa coboare treptele un ranjet mi se lateste pe fata. Si doar Matty e capabil sa imi aduca ranjetul asta pe buze. Ma aplec la baza scarilor astept sa ajunga. Stie ca nu are voie sa se grabeasca pe scari pentru ca poate sa cada,dar asta nu inseamna ca si face astfel. Ajunge la ultimele doua scari. Imi deschid bratele pentru ca stiu ce vrea. Mereu face asta.

-Haide, ia-ti avant si sari, tati te prinde.

Nu ezita nicio clipa cand face exact cum ii spun. Il prind si ma ridic cu el in bratele mele. Jur, nimic, niciun sentiment nu se compara ca acela pe care il am cand il tin pe el in brate. N-as mai vrea sa ii dau drumul niciodata.

-Ai fost un baietel cuminte? il intreb si el da din cap cu zambetul lui inocent si atat de frumos.

-Ai ajuns, se aude si o a treia voce. 

Iepurasul apare din bucatarie imbracata cu o rochie simpla si comoda de culoare albastra. Ochii mei ii studiaza atent chipul, amuzat fiind de parul ei prins la nimereala in varful capului, apoi imi coboara mai jos pe burtica bombata pe care nu ai cum sa nu o observi. Curand o sa vina si bebe numarul doi. 

-Mhm, ingan in loc de raspuns si ma apropii de ea apoi ma aplec cat sa ajung la buzele ei pentru un sarut. Zambeste dupa ce primeste ceea ce vrea si il mangaie pe Matty pe cap ciufulindu-i si mai mult parul brunet.

-Ai dormit bine puisor? il intreaba.

-Da, acum joc tati.

Iepurasul rade si se uita la mine.

-Daca tati e obosit?

Matty isi fixeaza ochisorii mari si albastrii pe mine. Sub nicio forma nu as pierde putinul timp pe care il am sa ma joc cu el.

-Nu e obosit tati, iubirea mea, ii spun ca raspuns la intrebarea nerostita din privirea lui.

Zambeste vesel si ma prinde cu manutele lui mici de dupa gat. Doamne, mor de dragul lui. Si cine ma vede in preajma lui, si ma cunoaste dinainte sa il avem pe el o sa zica ca m-am inmuiat ca o femeie, dar nu ar putea intelege ce simt eu cand omuletul asta ma strange in brate cu toata fiinta lui. E altceva. Stiu si simt ca Ava ma iubeste, dar asa cum iubeste un copilas, nu se compara cu absolut nimic.

Il las jos si cu ocazia aceasta imi lipesc buzele si de burtica iepurasului. Si pe tine, viitor bebe te iubesc la fel de tare. Si sper sa fii fetita, imi zic in sinea mea. Dar nu ma supar daca esti tot baietel. Urc rapid in dormitor si ma schimb in haine mai comode, adica pantaloni scurti si tricou. E grozav de cald afara desi toamna e aproape, destul de ciudat pentru New York. Cobor inapoi in sufragerie, dar nu vad urma de Matty.

NOVAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum