Capitolul 10

18K 1K 85
                                    

Nu am putut sa dorm prea bine in noaptea care a trecut. Am stat non stop sa verific internetul in speranta ca voi gasi vreo postare despre lupta lui Nova. Tot cautam, desi era opt dimineata. Usa camerei s-a deschis iar Chase a intrat zambind. A sarutat-o pe Hanna. Ei ii spusesem ca invat si de aia stau cu laptopul aprins.

-Hei Ava, ce faci?

-Bine, am mintit. Tu?

-Super.

Ma bucur ca macar el era o persoană normala. Usa s-a trantit la perete atat de tare incat am crezut ca o sa cada. Chipul furios al lui Nova s-a invit imediat si am simtit ca ma furnica tot corpul cand ochii sai au poposit o clipa pe mine si apoi s-au mutat asupra lui Chase. A facut trei pasi grabiti si l-a apucat pe Chase de gulerul tricoului. El a inceput sa rada.

-Idiotule! Scoate-le! Acum!

Chase radea si mai tare.

-Ai pierdut ceva prietene?

-Ce dracu ai Cross?

-Nu te baga Monroe.

Chase i-a desprins mainile de pe tricou si a scotocit prin buzunar apoi a scos un set cu doua chei. Nu i l-a dat lui Nova, le-a aruncat spre mine.

-Ascunde-le Ava! a strigat si a inceput iar sa rada.

-Esti cel mai idot prieten al meu! bombane Nova si se apropie de patul meu.

-Sunt singurul tau prieten, il ataca Chase inca razand.

Nova nu-l baga in seama si isi pune un genunchi pe patul meu apoi se lungeste si cauta cheile prin spatele meu. Nu am spus nimic.

Si apoi s-a intamplat. I- am simtit palma asezata pe fundul meu. M-am crispat toata. A strans usor si apoi degetele sale curioase s-au strecurat pe sub bluza mea. Oh, Doamne!

-Hai ma nu le mai gasesti? O sufoci pe Ava cu prezenta!

Nova ranjeste, dar doar eu observ asta. Isi ia mana de pe mine si se ridica invartind cheile pe degetul mare. Pleaca din camera trantind usa la fel de zgomotos.

Mai tarziu in aceeasi zi, am trecut pe langa el prin universitate. Nici macar nu s-a uitat la mine. Jur ca nu il pot intelege.

La cantina a stat cu noi. Il urmaream cu coada ochiului cum isi savura burgerul si cartofii prajiti in timp ce isi butona telefonul.

-Mergem la petrecerea studentilor? intreaba Hanna.

-Unde? intreb eu confuza.

Ea inalta din umeri.

-Ei stii tu, un fel de balul bobocilor. Trebuie sa mergi, tu esti boboaca. Bineinteles ca o sa te insotesc si eu, voi veniţi?

Chase sorbea din sucul sau in timp ce aproba tacut. Nova a lasat telefonul pe masa si si-a dus mana la barbie scotand un " hm" prelung.

-Balul bobocilor, boboace, bautura, dap... Ma bag. Am vazut una care imi place, sigur va fi acolo.

Hanna pufneste. Conflictul continuu dintre ei avea niveluri diferite de intensitate, dar era intotdeauna prezent.

-Porcule. Tot ce ai tu in minte e cum sa i-o pui mai repede unei fete.

Nova zambeste malefic si isi ridica o spranceana.

-Te oftici?

Chase arunca cu ambalajul de la burger in el avertizându-l din priviri ca intrece masura.

-Nu. Doamne fereste sa fi avut eu parte de unul ca tine Cross.

Nova se incrunta, dar nu spune nimic. Mana sa aluneca sub masa. Mai ca sar de pe scaun cand ma atinge pe coapsa si ininteaza tot mai tare spre interior. O indepartez rapid. Ma ridic si imi iau tava.

NOVAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum