Част 9

117 13 4
                                    

- Деца,  време е за лягане. - каза мама. - всички през баните и по леглата.
  Беше само 10 часа,  а аз не знаех Алекс към колко си ляга. Явно не се чувстваше като у дома си. Щеше ми се да мога да направя нещо.
  Тръгнахме да се качваме нагоре. Когато пристигнахме пред стаите,  надигнах се и го прегърнах. Знам,  че беше твърде внезапно,  но... :
- Лека нощ. - прошепнах му аз.
- Лека. - ми каза той и ме целуна по бузата.
  Влезнах в стаята си. Не можех да повярвам как всичко се случи така внезапно. Всичко се подреди както трябва. Много съм щастлива.
~На сутринта~
Отварям очи,  протягам се и още неразсънена виждам,  че Алекс бе легнал до мен. Цялата подскачих и се изписках все едно бях видяла плъх в леглото ми. хD
- Аааааааа!!!  Т-Ти какво правиш в стаята ми?!  - не можах да повярвам какво се случваше. Да не би...  Не няма начин да съм го направила!
Той отвори едвам,  едвам очите си и ме поздрави:
- Добро утро,  Роузи. - Каза ми той.
Стоях като статуя. Какво за бога правеше той в леглото ми?!
Без да му мисля много,  взех и го избутах от леглото. Ако наще бяха разбрали щяха да ме убият или по-точно и двама ни. Изгоних Алекс да си отива в стаята.
- После ще ми обясняваш.  - казах му аз и му тряснах вратата.
Брат ми ни видя. *Rip my life.*
- Хей,  моля те не казвай на наще. - помолих го аз.
- Ако го направя какво ще получа? - попита ме той.
  Брат ми беше такъв използвач. Точно в такива моменти винаги иска от мен невъзможни неща.
- Е братко,  какво искаш?  - попитах го аз.
- Бонбони. - каза той.
Уоу това беше сравнително малко. Нищо не ми струваше да слезна долу и да взема.
- Ей сега ще ти дам.
- Обаче свършиха. - каза най- нагло той с усмивка.
Сега трябваше да излизам навън,  а въобще нямах желание да излизам от нас точно сега.
Отидох да си взема душ,  облякох се и слезнах надолу. Мама и тати вече бяха будни. Молех се да не са чули нищо от тази сутрин.
- Роузи, как спа мила?? - попитаха ме мама и тати.
- Ами...  Добре. Защо питате?  - попитах ги аз.
- Ами нямаше ли някого при теб снощи?!
   По дяволите...  Как??  От къде?? Исках да потъна в дън земя...

НепознатияWhere stories live. Discover now