Събудих се, взех си душ, облякох се и излязох.
Когато отидох на училище видях Ема.
- Хей, Роуз.
- Хей, Ема.
Започнахме да си говорим докато учителя дойде. Беше странното, че учителите не закъсняваха, както в старото ми училище. Трябваше да свикна с това.
Деня мина доста скучно в крайна сметка, а пък и утре имахме входни, но ми стана гадно когато не видях Алекс на училище днес. Сигурно е болен...
~На следващата сутрин~
Събудих се и както винаги извършвах обичайните си сутрешни дейности. Когато излизах се сбогувах с мама и татко, които ми пожелаха късмет днес.
- Мамо, тате. Аз излизам.
- Добре, мила. Късмет днес. Стискаме палци.
И та така. Пристигнах в училище и седнах на мястото си. Ема все още я нямаше, затова бях самотна. Алекс дойде и ме попита:
- Слободно ли е?
- Д-да. Заповядай.
Не можах да повярвам какво се случи току-що!! Поговорихме си малко. Той не е толкова лош, а пък и е толкова kawaii!!.
Ема цял ден не се появи на училище, а Алекс стоя на неиното място. Мисля, че се справих добре на входните. По-късно се чух с Мелани.
- Роуз, къде се губиш бе, момиче?
- Ами... Искам да ти кажа нещо.
- Ще ми казваш ти да, да. Защо не ми вдигаш? Изкара ми ангелите, човек.
- Недейй така. Мисля, че харесвам някого...
- Оуу, чудо. Същинско чудо! Разказвай веднага иначе ще те...
- Добре де, добре.
Разказах й за днес и тя се зарадва до една степен. Тя ме помоли за негова снимка, но аз нямах. Обещах й, че ще и изпратя една когато се сдобия с някоя. Тя имаше същия навик като мен да си харесва следки момчета. Това малко ме притеснява. Не бях свикнала да говоря с момчета, а пък и никога не съм имала гадже. Това всичко, което се случва може да е само съвпадение. Вече се вкарвам е истерии. Май е време да престана.
Минаваха дни, а приятелството ми с Ема се задълбочи доста. Дойде време за зимната ваканция. Беше ми гадно, че откакто седна до мен, Алекс не ми е и продумал. Поканих Ема на пижамено парти у нас през ваканцията и да си поговорим по женски... В 19 ч. тя вече беше пред нас. Отворих вратата и...
- Здравей, Ема. Чаках те.
- Здрасти.
- Здравей, Ема. - поздрави я майка ми.
- Здравейте г-жо. Робъртсън.
_Ох, вярно, че бях забравила да спомена фамилните имена. Много съм зле. Ще разбирате докато четете!_
- Качете се горе, оправете се и слезте долу за вечеря, момичета.
- Добре, мамо.
Качихме се в стаята ми. Ема се изненада, че е доста просторна.
Докато вечеряхме нашите не спряха да задават въпроси на Ема, но нали знаете - родители. Какви да ги правиш?! Вършат каквото си искат.
Когато се качихме горе се извиних на Ема за държанието на родителите ми по-рано.
- Ема, извинявам се от името на родителите си. Сигурно ти е било досадно.
-А, няма проблем. Всичко е наред.
- Хей, знаеш ли нещо...
- Какво?
- Ами... Мисля, че има момче по което си падам.
_Беше крайно време да й кажа._
- Кое е то? Знаеш, че можеш да ми кажеш всичко. Можеш да ми имаш доверие.
- Мисля, че имам чувства към Алекс...
- Избрала си си трудна мишена, но ще ти помогна. За какво са приятелите, ако не си помагат в трудности, а?! ;)
- Много ти благодаря! - и я прегърнах силно. Усещах, че вече имам някого на когото мога да имам доверие, точно както на Мелани.
~На сутринта~
Получих странно съобщение. Беше от...
ESTÁS LEYENDO
Непознатия
RomanceМомиче, което променя местоположението си преди началото на учебната година. Тя среща съвсем случайно едно момче, което ще преобърне живота й.