Част 13

87 12 3
                                    

-Къде съм??? -попитах уплашено аз.
- Където аз кажа, скъпа. - каза един непознат мъж.
- Кой си ти, за бога?-попитах аз и една сълза се стече по бузата ми.
- Аз съм Майкъл,  Майкъл Къблинс. Занимавам се с мръсни поръчки, така де - убийства и други неща. - представи се непознатият мъж с плътен глас.
- Какво смяташ да правиш с мен??! - попитах го изплашена до смърт.
- Целта не си ми ти.
- Ами кой тогава?
- Приятелят ти Алекс.
- Но защо, какво е направил той, че да има нещо общо с вас? - попитах нервно.
- Значи не ти е казал, а? Тогава не ми остава друг избор освен да ти кажа.
- Кажи ми!  - заявих сериозно аз.
- Алекс е нещо повече от нормален ученик. Не знам дали си забелязала, но той не е като другите. Забелязала ли си, че не влиза в никакви връзки с хората около себе си?
- Ами...  Не съм сигурна как да отговоря на този въпрос. - казах аз. - Беше ми направило впечатление, че и с което и момиче да говори, той не проявява особен интерес.
- Именно...
- Но тогава какво съм аз??  Защо аз съм нещо повече?!
- Помисли си добре.
- Защо сме на екскурзия само двамата и точно в града на любовта?? Та той ме обича. Какво се случва?  Защо Алекс е замесен с тези хора? - крещях като полудяла. - Алекс не може...
- Ти си целта му. - каза студено мъжът и скръсти ръце. - Защо мислиш, че те отведе далеч от роднините ти и от местожителството ти?
- К-к-какво? - започнах да плача просто ей така. Не осъзнавах какво се случва. - Т-това не може да е Алекс. Имате грешка. - продължих да отричам.
- Искаш ли доказателство?
- Да.
  Той ми показа копие личните документи на Алекс. Аз стоях  и гледах врещено.
- Н-не. Не, не, не, не...  Това не може да е Алекс. Отказвам да повярвам!
- Неговата мисия бе да те убие, но сега аз имам възможността да си поиграя с теб и да го направя. Алекс би направил същото. Е??
- Какво говориш, идиот! - казах и едвам не умрях от страх. Този човек има психически проблеми да върже човек върху маса и да му разправя психясали истории, но...  от къде има копие на личните документи на Алекс?!...  -  Алекс ще дойде да ме спаси. Той ме обича!!  Той не би направил нещо подобно!!!
- Колко наивна е любовта... - каза мъжа и се усмихна.
Настъпи минута мълчание. Той започна да обикаля около масата. Стресирах се и го попитах:
- Какво смяташ да правиш с мен?
- Ще видиш...  - отвърна той.

|~Алекс~|

Какво да правя сега?? Отвлякоха Роуз. Аз съм най-тъпия, най-ужасния, най-лошия и най-скапания човек на земята... Тяхните ще ме убият. Трябва да намеря Роуз на всяка цена!  Ако не успея, то тогава ще се самоубия. Ще я спася на всяка цена. Тя е моята първа и единствена любов. Никога няма да я оставя. Винаги ще съм с нея!  Ще я открия!!!
Тръгнах да търся навсякъде. Обадих се на полицията да започнат издирване. Те казаха, че ще направят каквото могат.

Здравейте. Извинете, че се забравих толкова с тази част. Надявам се да ви е харесла донякъде...  Обещавам,  че ще обновявам по-често от сега нататък.

НепознатияWhere stories live. Discover now