Част 12

111 10 9
                                    

Та, какво ли не правихме. То не беше боричкане,  то не беше чудо. Много се забавлявахме. Аз реших да излезна на терасата. Времето бе чудесно. Само за разходки.
- Хей Алекс, искаш ли да излезем и да поразгледаме Лувъра или да се разходим в някоя градинка? - попитах го аз.
- Да.
- Йеей!! Къде предпочиташ?
- Какво ще кажеш да те заведа да си купиш нещо, а пък и после можем да се поразкараме напред-назад.
- Сигурен ли си??  Искаш ли да направим така. Ти ще ми купиш нещо и аз ще ти купя нещо. Става ли?
- Става. Довечера имам изненада за теб, затова ще ти купя нещо изискано.
- Ами тогава това се отнася и за теб. - Аз имам костюм.
  *Как беше винаги подготвен...*
- Хайде да излизаме. Аз съм първа в банята.
- Добре. Ще те изчакам.
  Влязох и си облякох нещо леко и тънко, защото беше адска жега навън. След 10 мин. бях готова и излязох.
- Сега си ти наред. - казах му аз и му намигнах.
Той влезе след 15-20 мин. той вече беше излязал.
- Ти повече се контиш от мен, момченце. Срам и позор!  - казах на шега аз.
- Така ли, контесо?!? Искаш ли да се върнеш отново в банята!? - каза той и ме хвана за ръката. Беше по-силен отколкото очаквах. Вкара ме в банята и пусна душа. Измокрихме се целите.
- Браво, Алекс. Сега няма да излезем въобще. - казах му леко ядосано.
- Съжалявам. Аз....
- Без оправдание. Хайде г-н. Контьо да влиза в банята.
  Имаше-нямаше 10 мин.  и той вече беше готов.
- Сега е твой ред, кукло.
- Само да си ме нарекъл още един път така и няма да ме видиш! - заканих му се аз и тръшнах вратата на банята.
Когато бях готова излязох. Взех си чантата и тръгнагме. Отидохме да се разходим в близкия парк. Беше много красиво, толкова много красиви цветя и толкова много деца. Беше великолепно!
- Става ли да отидем да пазаруваме после? -попитах го аз.
- Да. Както кажеш. - каза той и ми се усмихна.
Тръгнахме към Лувъра. Когато пристигнахме видяхме, че има нова изложба на старинни артефакти. Имаше голяма тълпа. За момент изгубих Алекс от погледа си. Започнах да го викам.
- Алекс, Алекс, Алекс...
Но без резултат. Отидох и седнах на една пейка и започнах да плача като малките деца, когато се бяха загубили. Загубих единствения човек, на когото можеш да се доверя точно в този момент, точно в този град, в който не познавам никого.
Един мъж се доближи до мен. Той изглеждаше груб и набит, имаше мусколесто тяло. Когато го видях ме побиха тръпки.
- Виж сега. Нямам лоши намерения. Ще ти покажа нещо. - каза той с плътния си глас.
- Какв... - поисках да попитам, но нещо се случи. Не помня какво точно. Всичко ми се замъгли.
  
  Отворих очи и бях вързана с въжета върху една маса. Не можех да мърдам крайниците си. Какво се случваше???

НепознатияWhere stories live. Discover now