Kalabalık bir şehirde resmen yanlızım, herkez sahte gülüşleri, hareketleri aman tanrım nekadarda salak insanlar var , herneyse ya sinir oldum yine attım telefonu kenara, yarın okul başlıyo nasıl olsa bugünün tadını çıkarmalıyım, hazırlanıyım en iyisi oha saat 21.00 bizim mekana gitmek için anemden izinmi alıcam bide neyse aynanın karşısına geçtim, bu arada ben esila 17 yaşında annemle birlikte yaşıyorum babam zengin biri , annemle bizi terkedip gitmiş neyse bu konuyu uzatmıyıcam kumral saçlı, mavi gözlü 1. 60 boyunda normal bir kızım gayet normal bir hayatım var neyse, siyah dizimin üstündeki straples elbisemi giyip hafif makyaj yapıp kumral saçlarmı saldım siyah babetlerimi giydim tatata hazırım.
+Aneeeeee !
- Efendim meleğimmm ¿
+ Ben çıkıyorum bayyyyy
+Tamam geç kalma tatlım .
Kendimi kapıya attım hava ılıktı iki sokak ötededeki serkanlarla takıldıgımız bara gidicektim birden arkamda birinin varlığını hissettim, döndüğümdeyse kimse yoktu hızlı adımlarla bara vardığımda ićeri girdim serkan, aslı, enes ve cem oturuyolardı hemen yanlarına gittim sohbet muhabbet falan serkan benim abim gibidir korur beni cem beni sevdigini söyler ama bişey hisetmedigim için pek takmam onu furkan serkanın abisi bu bar onun, biraz içmiştim dışarı çıktığımda hava soğuktu serkan montunu verdi bana saolsun arabaya bindik evin önüne geldik serkanla vedalaştık arabadan indim o sırada evin önünde bir karartı vardı biraz yaklaştım o anda...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEÇİLMİŞ HATUN
Teen Fictionhiç yolda yürürken takip edildiginizi hissettinizmi, peki bir gün o gerçekle yüzlleştinizmi .