Birden gözlerimi açtım nasıl olurda düşmemiştim, birden altımda bir beden hissettim bi haraketle altımdaki bedene döndüğümde burun buruna gelmiştik.
Öldümmü diye ağlamaya başladım
hayır dedi üstümden kalk dedi rahat bir ses tonuyla, hayatımı kurtarmıştı, ölümle burun burunayken, buakadar yakınken neden ölmemiştim nerden çıkmıştı bu çocuk uçuruma öyle bakakalmıştımbirden omzuma dokundu yanımdaki kahverengi gözleriyle çok kusursuz bir yüze sahip olan çocuk, iyimisin dedi çok boş bakıyordu sert bir yapıya sahipti iyiyim dedim ve döndü arkasını gitti.
Eve gidip hazırlanıp bizim bara gittim baktım serkan oturuyo gittim yanına yanağına sulu bir öpücük kondurdum.
Hoşgeldin yavrum diyip anlıma bir öpücük kondurup kolallarının arasına aldı beni.
En degerlisiydim ben onun sahi kaç senedir benleydi saymamıştım bile, beni okadar sahiplenir, okadar kıskanırki resmen sevgilim gibi herif herneyse serkan bizimkiler nerde dedigimde aslı sırıtrak geliyodu noldu dediğimde kahkaha atarak, olum bu salak serkan gelirken kızlara yakalandı tam 2 sevgilisi karşı karşıya geldi ikiside şamar atıp gitti hahahgshahagg diye hunharca haykırmaya başladı, bizde güldük ve serkan geldiginde dalga geçtik.
Saatte baya geç oldu ben artık esilayı bıraksam iyi olacak gençler diye ayaklandı serkan, içeri girenlere takılmıştı gözlerim buz mavi gözleriyle bana baktı soykan ve ben hemen kafamı çevirdim tabi,
Biraz kalsaydık dedim, hadi yavrum beni uğraştırma diye adeta sinirle bana sesini yükseltti, tamam diyip tatliş bakışımı yolladım serkana.
Elimden tuttu çekiştire çekiştire çıkardı beni, telefonu çaldı baktı arayan candı, ne var dedi çokmu acil diye devrik bi bakış attı tamam diyip kapattı, esilam sen gidersin benim acilen gitmem gerek diyip yanağıma bir öpücük kondurdu, hızla karanlık sokakta yürümeye başladım çarptığım bedenle irkildim, baktım karanlıkta pek seçemedim yüzünü ama herneyse diyip geçip gittim.
Bedenimin geriye çekilmesiyle sarsıldım ohaa resmen karşımda buz kesilmiş gözleriyle soykan duruyodu, bana bakıp hafif çekti beni tekrar " kes şunu " diye tısladı ne oldugunu anlamadan geriye dogru sendelendim kolumdan çekilmemle bir beden beni arkasına aldı ne olduğunu pek kavrayamasamda, beni çeken kişinin soze girmesiyle kim olduğunu anlamam uzun sürmedi .
Sana onun benim olduğunu söylemiştim diye bagırdı evet candı beni delice seven can serkan bu durumdan hoşnut deildi ama, napabilir kaçkere konuşsada cana laf anlatamadı serkanla bundan bir sene önce çıkmıştık serkanla ve birbirimizi kaybetmemek için arkadaş kalmıştık,
hala kalbimin ritmini değiştirebilen bir adamdı o ona her sarıldığımda onun kalbinin attığınada emindim.
Benden sonra kimseyle olmadı olamazdıda baş belasıydım ben onun tabi bunu benve sekandan başka kimse bilmiyodu orası ayrı herneyse.
Soykan girdi lafa ;
Sen ne diyosun lan pek sana ait gibi durmuyo bu hatun diye devam etti, hatunmu dedi o daha bir gün önce
Küçük kız diyen kendisi degilmiş gibi.Canı kenara yitip ben kimsenin degilim tamammı diyip arkamı dönüp gittim, eve vardıgımda pijamalarımı giyip ayıcığıma sarılarak rüyalara daldım.....
SOYKAN
Ne vardı bu kızda neden hep karşıma çıkıyodu sanki bokmu vardı bende, neden sürekli gözlerim onu arar olmuştu, telefonumun çalmasıyla irkildim arayan sametti, okula gidicez yarın ben kızın o olduğunu düşünmuyorum zaten bi kaç gün daha bakınır siktir olup gideriz buralardan diyip kapattı bende uykuya kedimi teslim ettim...
ESİLA
Uyandığımda saat 3 tü acayip daralmıştım evden dışarı attım kendimi uçurumun kenarına yürümeye başladım oturdum ucuna kendimi esen rüzgara teslim ettim arkamdan bir elin beni çekmesiyle irkildim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEÇİLMİŞ HATUN
Teen Fictionhiç yolda yürürken takip edildiginizi hissettinizmi, peki bir gün o gerçekle yüzlleştinizmi .