Yerde minik bir kedicik bana masum masum bakıyodu,
evinimi kaybettin sen tatlı kedicik dedim,
nekadarda üşümüştüm ya burnum şuan kıpkırmızı buna eminim kapıyı çaldım annem açtı, hoşgeldin bitanem dedi bende yanagına bir öpücük kondurup, odama çıktım.
Telefonla uğraşırken uyya kalmışım saate baktım saat geceyarısı bir olmuş aşadan bagırma sesleri geldi, camadan kafamı uzattığımda cemi gördüm deli gibi bagırıyodu
esilaaaa!
diye sus annem duyucak diye bagrdım aşagı gel yoksa bütün mahalleyi ayaga kaldırıcam cem zaten bizim mahaledeydi, bu ikimiz içinde sorun olabilirdi.
Bekle Allahın cezası geliyorum diyip aşagı indim, ne var cem ne var dedim tıslayarak gözleri kıpkırmızıydı yine o illet uyuşturucu denen şeyden içmişti. Cem neyin var senin ya birileri gör... dudaklarıma yapıştı ittim onu evet ittim o kimdi beni öpebilirdi bida sakın bana yaklaşmaya kalkma bukadarı yeter dedim biliyodum bunu o hapların verdigi cesaretle yapiyodu çünkü normalde bukadar ileri gitmeyecek kadar efendi birisiydi.
İyi değilsin sen cem dedim bana baktı taaa gözlerimin içine neden dedi ve sendeledi içkide kokuyodu bu salak herif ya yığılıverdi kollarıma bende yere yığıldım onun agır bedenini taşıyamayarak, başını dizlerime koydu ve benim gözlerim yavaş yavaş kapanmaya başladı....
Sabah olmuştu galiba üşüyodum üzerimde bir agırlık hissettim dizlerimde yatan cemi görmemle dün olanları hatırladım gerçekten neden bukadar içmek zorundaydiki - uyan cemmm!
+ ben nerdeyim esila ?
Gerizekalı gece gece kapıya dayandın hatta .. derken birden aklma hatrlamamıs olacagı geldi çünkü bir merakla bakiyodu, şaka be dün burdan geçerken camdan seni gördüm aşşa indim konusurken uyya kalmışız dedim,
Pek tatmin olmamış olacakki soru soracakken eve gitmeliyim annem uyanmadan dedim okula gitcez malum sende git hazırlan diyip lafları saydırıp koşar adımlarla eve gittim.
Aman allahım annem uyanmamış şükürler olsun hemen odama çıkıp duş aldım, hafif bi makyaj yapıp üzerime siyah bir tişört geçirip altıma mini bir şort giydim havalar sıcaktı malum, hemen aşagı inip annemin hazrladığı kahvaltıyı yapıp evden çıktım.
Aslı kantinde beni bekliyodu gidip yanına oturdum az sonra serkan geldi yanagıma bi öpücük kondurdu sonra cem ve enes girdi içeri günaydın diyip oturdular ben lavaboya gidiyorum diyip kalktım çünkü cemden utaniyodum yanaklarım kızarmadan kalksam iyi olacaktı, kantinin kapısından çıkmamla sert bir bedene çarpmam bir oldu önüne baksana küçük kız diyip gülüp geçti neden bukadar gerizekalı insanlar olmak zordunda diye düşündüm sınıfa çıkıp oturdum ben lise 3 e gidiyorum aslı ve enesle aynı sınıftayız serkan ve cem 12 ye gittikleri için üst kattalar. Ders hızlı geçti serkanın yanına gitmek isdedim aslıyı itekledim kalkmadı ilk sırada otururuyoduk kapının yanında sıranın üstüne çıktım ataladım ama ne atlama, sabahki çocuğun tepesine alçak uçuş yaptım lan nasıl tutu lan o beni öyle birden buz mavisi gözlerine kenetlendi gözlerim belimden tuttu ve canımı acıtarak sıktı canımı acitiyosun diyicegim sırada, can girdi içeri birden bize baktı lannnnnn!
Bıraka onu o benimm .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEÇİLMİŞ HATUN
Teen Fictionhiç yolda yürürken takip edildiginizi hissettinizmi, peki bir gün o gerçekle yüzlleştinizmi .