În următoarele zile au fost diferite întamplari, toți au văzut acele mașini, și toți ma întrebau la școală cine erau, ce au vrut, voiau sa ma aresteze? Toți au început cu întrebări, am fost și amenințat sa spun, dar mereu nu am spus.
După un an de la întâmplare, în clasă a 7-a, am fost chemat la director. În acest an nu miam mai folosit acest talent, asa ca nu avea de ce sa ma cheme. Dar eu am mers sa vad. Când am ajuns acolo, iam văzut pe cei doi ofițeri de la F.B.I care au venit în urma cu an. Ofițerii Matei și Cosmin. Când iam văzut mia venit sa dau timpu înapoi, sa nu fii venit. Dar era prea târziu, mau văzut, am mers ușor spre ei. Miau zis:
-Bună Eliot, sunt ofițerii Cosmin și Matei, neam mai întâlnit noi. Acum ai dreptu de a părăsi școală aceasta.
-Cum adică am dreptu de a părăsi școală?
-De acum îți este permis prin lege sa mergi la liceu, iar noi am venit special pentru asta, pentru a te lua, dar pentru a te lua avem nevoie de semnătura ta prin care ești se acord sa fii transferat la liceu nostru.
-Asta înseamnă să-mi părăsesc familia, și toți prietenii...
-Da Eliot, dar gândeștete ca aceste scoli nu-ți pot dezvolta inteligenta ta, dar noi putem, putem sa te facem unu din cei mai buni, șef asupra echipei noastre. Trebuie doar sa semnezi aceasta hârtie, și putem sa te ajutam, dar trebuie sa semnezi hârtia aceasta.
-Pot... Pot sa mai ma gândesc?
-Bine Eliot, dar ai timp pana la sfârșitul săptămânii, ca atât avem înscrierile, când te hotărăști sună-ne, uite aici o carte de vizita pe care e nr nostru de telefon, sună-ne dacă o sa te hotărăști, dar tine minte, aceasta e o sansa unica, mulți nu reușesc sa ajungă nici la jumătate din cât ai făcut tu in atâta timp.Aveam de luat o decizie grea...
CITEȘTI
Viata unui hacker.
AdventureAceasta este viata unui hacker. O sa prezint cât de intensa și secreta poate fi. Țineți minte, nu o sa recunoașteți un hacker niciodată