După ce am reușit sa ies de acolo cu viață (o fost o minune), lam luat pe "Dark" și am fugit la baza cât oamenii erau nedumeriți. Din fericire, blocarea rețelei de curent nea dat ocazia sa fugi nedetectati.
Când am ajuns la baza, echipa nea felicitat, prin aceștia se afla un al membru al echipei, mai speciala. Și da, a-ți auzit bine, o fata, în echipa. Dar aceasta fata nea dat gata.
O chema Alina, nu avea un acronim (porecla) ca să-și ascundă identitatea, ca nu avea nevoie. Ea era cea cr ne ajuta la promovare. De vedeați prin panou în oraș "redecorat", sa știți ca era mana ei. O de senatoarea excelenta, care avea același gând ca și noi, distrugerea cenzurei, libertate.
Ea ne făcea softul grafic, ca era și o programatore extrem de buna.
Acum ca vam prezentat încă un membru din cei 5 care eram, sa revenim la subiect. O data ce am ajuns la baza și ne-au felicitat toți, am dat la știri, și se vorbea ca o fost o pana de curent de anvergura mare, și se credea ca o persoana a intrat la zona serverelor, dar după verificare atenta a lor, sa constatat ca nu sa întâmplat nimic rău.
Dar noi aveam acces la servere, vedeam cum se trimis e-mail-uri peste tot în lume, vedea ce scria în fiecare mail. După ce neam distrat puțin pe seama la ce scria în e-mail-uri, de la "vezi ca ți sa scufundat casa" la "azi trebuie sa fsci cumpărături, vezi sa ai grija la strada, la hoți, la câine și la restul". Dar după ce neam mai jucat cu fișierele am găsit ceva în adâncuri. Un folder bine criptat, protejat, ca nimeni sa nu-l acceseze. Dar noi, neam gândit sa încercăm, ca doară nu o sa fie asa greu.
Va spun prieteni, neam gândit rău, ne-o luat cam o luna ca să îl descriptam, dar la final, am găsit cel mai întunecat secret al "Via-Mail", o dat acces total al serverelor lor la cine plătea mai mult, asa ca practic ei și-au vândut clienții pe cine dădea mai mult.
Când am aflat asta, Alina so apucat de treaba, în câteva ore, filmulețul cu aceste date era gata sa fie lansat. Dar iam zis sa mai aștepte puțin, sa vedem ce mai fac, și după încă o inspecție s fișierelor, am dat peste incs o dovada, ca urma sa vândă iar încredere și securitatea clienților luna viitoare. Cu astea doua dovezi la noi, am încarcat filmulețul in baza de date, astfel încât de fiecare data când cineva deschidea sa vadă sau trimita un mail, ii apărea filmulețul, fără a putea da skip sau să-l închidă, era obligat să-l vadă. Și după, am șters tot ce avem în database, și am înlocuit cu "Securitatea voastră e de 2 bani". O data lansat toate astea, după câteva ore an ajuns la știri, se vorbea ca iar o grupare de hackeri, posibil aceasi care a spart și descoperit ca "Foogle" colecta date despre clienții ce cautau pe motorul lor de căutare, am dovedit ca "Via-Mail" șia vândut clienții pe cine dădea mai mult, și plănuia so facă iar.
De data asta chiar iam enervat pe ceilalți, cel ce conducea ctOS o fost dat în judecata, pentru ca nu ne-o prins, și cei de la Departamentul Securitatii Cibernetice (DSC) au lansat imediat un upgrade la toate companiile mari, obligându-i să-l facă, astfel li se închidea compania.
CITEȘTI
Viata unui hacker.
AventuraAceasta este viata unui hacker. O sa prezint cât de intensa și secreta poate fi. Țineți minte, nu o sa recunoașteți un hacker niciodată